-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Obroty przelaczania na D badz R
Date: Thu, 5 May 2016 17:23:46 -0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 20
Message-ID: <ngfvj2$96t$1@dont-email.me>
References: <a...@g...com>
<ngf8pi$knr$1@news.vectranet.pl>
<d...@g...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 5 May 2016 17:23:46 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="4f5d90e17d9482c9c1b07ec92bebd843"; logging-data="9437";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/n2hPQBebWCjfzGzqNvfsu"
User-Agent: XPN/1.2.6 (Street Spirit ; Linux)
Cancel-Lock: sha1:mXR8ne7M8c0PuRGYatq0Z6IpLhA=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581611
[ ukryj nagłówki ]m...@g...com wrote:
> On Thursday, May 5, 2016 at 12:54:41 PM UTC+2, Grzegorz Tomczyk wrote:
>> W dniu 04.05.2016 o 22:47, Gred pisze:
>> > Faktycznie na cieplym silniku duzo lagodniej zalacza mi sie R i D ale czy serio
nie powinno sie zalaczac R badz D przy obrotach powyzej 1000?
>>
>> No cóż, w tej sytuacji najlepiej parkować przodem do wyjazdu (o ile jest
>> to możliwe), żeby tylko raz wybrać "D" na zimnym silniku.
>>
>> --
>
> Akuratnie wg tego co tam pisza to i tak nie pomoze bo na wyzszych obrotach niz bieg
jalowy nie smisz wrzucic ani D ani R. Ale serio... co sie zuzywa?
synchronizatory
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=