  • Data: 2019-06-21 11:20:39
    Temat: Re: Obudowa dysku 3.5, lepszej jakości
    Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    Brałbym z dodatkowym do USB portem eSata, np.:
    www.amazon.com/Vantec-NexStar-Drive-Enclosure-NST-32
    8S3-BK/dp/B014LQOGV2
    Mam starszy na 2,5'' model tej firmy (rynek amerykański) i jest bardzo solidna, grube
    aluminium, i choć przy mojej z rozpoznawaniem
    eSata bywało różnie (zależy od kolejności włączania), to USB (2.0) nigdy nie
    zawodziło, a miałem też inne przejściówki USB, które
    potrafiły sypać dane i wpisywać błędy w SMART.
    Z samym USB tańsza:
    www.amazon.com/Vantec-NexStar-Drive-Enclosure-NST-32
    8S3-BK/dp/B014LQOGV2
    Z tym że musisz przepytać użytkowników co do usypiania (idle, non-spinning).

    -----