eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetObudowa microATX podobna do Antec One / Fractal Design Core 1000 › Re: Obudowa microATX podobna do Antec One / Fractal Design Core 1000
  • Data: 2014-12-21 21:38:51
    Temat: Re: Obudowa microATX podobna do Antec One / Fractal Design Core 1000
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Rezmer" <k...@d...pl> wrote in message
    news:m779u3$tct$1@node2.news.atman.pl...

    > Pozostałe wymiary Wysokość, szerokość są standardowe. Cytat z wikipedii:
    >
    > ATX
    >
    > Physical characteristics
    >
    > ATX power supplies generally have the dimensions of 150 × 86 × 140 mm (5.9
    > × 3.4 × 5.5 in)[12]:23-24 and share a common mounting layout of four
    > screws arranged on the back side of the unit. That last dimension, the 140
    > mm depth, is frequently varied, with depths of 160, 180, 200 and 230 mm
    > used to accommodate higher power or modular connectors.

    A to się chyba nie zrozumieliśmy, bo mi nie chodziło o różnice
    pomiędzy rozmiarami standardowych zasilaczy ATX, bo w tym
    wypadku wiadomo że tylna ściana z 4 otworami pod śruby
    determinuje Y i Z i pozwala na zmianę tylko tego X'a.

    Ja się bałem że ta obudowa może wymagać czegoś takiego:
    http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E
    16811108065&cm_re=micro_atx_desktop_case-_-11-108-06
    5-_-Product