    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ochrona kół
    Date: Sun, 03 May 2015 13:29:06 +0200

    W dniu 2015-05-03 o 00:49, k...@g...com pisze:
    > Jak wszyscy wiedzą jestem człowiekiem spokojnym, życzliwym. Jak Pawlakowi można mi
    na język nadepnąć a ja nic. Niestety takie same pozytywne cechy mojego charakteru nie
    sprawdzają się w otaczającej rzeczywistości. Od chuja jest różnych buraków co im się
    wydaje że są lepsi, że im się coś więcej należy albo więcej mogą. Przy okazji innego
    zagadnienia poruszonego na zacnej grupie " budowanie" spytałem o skuteczność gazu na
    psy w przypadku zastosowania go do popsikania kół w samochodzie. Dolniak, człowiek z
    racji wykonywanego zawodu zaprawiony w kontaktach ludzko psich, stwierdził
    autorytatywnie że gaz taki się nie nadaje bo szybko się ulatnia. Problem właścicieli
    podprowadzających swoje psy żeby sobie ulżyły szczając na cudze kola jest powszechnie
    znany. Znane są również konsekwencje. To pordzewiałe felgi, jebał pies że chujowo
    wyglądają. Po pewnym czasie zaczyna się problem ze szczelnością i zwyczajnie trzeba
    się częściej bujać
    z pompowaniem. Próbowałem w necie coś znaleźć na ten temat. Jedyna strona na której
    mogło by coś być nie otwiera się. Może by tutaj zrobić burzę mózgów i znaleźć
    sensowne rozwiązanie. Rozwiązanie polegające na poproszeniu właścicieli psów było
    przećwiczone i chuja dało. W przeszłości udało i się przekonać sąsiada żeby jego
    pies wielkości niedużego cielaka nie szczał mi na maskę w samochodzie. Wystarczyło że
    jeden raz przy właścicielu psa oszczałem mu drzwi, klamki ze szczególnym
    uwzględnieniem zamka. Ale wtedy młody bylem i poniosła mnie ułańska fantazja. Może
    wspólnie udało by się wypracować metodę skuteczną ale nie wymagającą pilnowania żeby
    pęcherz akurat był pełny jak aspołeczny właściciel psa przyjedzie. Jakieś pomysły
    czym wysmarować koła żeby nic nie winny pies stracił ochotę na sikanie? Padł pomysł
    że octem zmoczyć. Ale ocet to też substancja kwaśna i zgaduję że tez by mógł
    powodować korozję.

    Biorąc pod uwagę jak cytujesz i jak olewasz zasady panujące na grupach
    to nie jesteś życzliwy, jesteś przeciwieństwem człowieka życzliwego.
    Jeśli tak samo zachowujesz się w realu to nie dziwie się że sąsiedzi
    dają wyraz swojej opinii o tobie przy pomocy piesków.
    Zmień postawę to może jeszcze coś ugrasz.