  • Data: 2014-01-04 22:12:43
    Temat: Re: Ochrona ubezpieczeniowa
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem. Martwi mnie brak edukacji o ewentualnych
    > skutkach.
    Edukacja działa inaczej. Mariuszków musi być dużo, a każdy z nich musi
    mieć swoją kobietę. Taki Mariuszek musi iść do pudła bo jest
    niebezpieczny, a jego kobieta powinna zostać bez środków do życia
    (ewentualne dzieci do adopcji)
    Powinna dostawać kasę za chodzenie do szkoły na lekcje wychowawcze i
    opowiadać jak się zajebiście spędza życie z facetem za kratkami i jak
    się tęskni do odebranych dzieci. Zaczynając oczywiście do spotkania
    "meniola w BMW" na pobliskiej dyskotece.
    Może przerysowałem historyjkę, ale to by miało walory edukacyjne. To by
    spowodowało, że za 10 lat, Dresiarze w BMW jeździli by swoimi ryczącymi
    maszynami po torach wyścigowych, lotniskach itp, a do pracy, z dziećmi
    do przedszkola w punciakach.

    ToMasz