  • 1. Data: 2011-04-28 02:07:16
    Temat: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Jako, że nie chce mi się logować,rejestrować, i zapisywać - za
    pośrednictwem PMS i kilku użytkowników PMS należących do OCP
    pozwalam sobie przekazać takie oto pytanie do użytkownika
    Octavii oznakowanej barwami OCP o nr rej. WE 0143X:

    Szanowny debilu, wyjaśnij mi, dlaczego na DK8 w dniu 20/04/2011
    w okolicach 19 - 21 godziny podążając z kierunku Wrocławia w
    stronę Warszawy niczym popierdolony:

    - co najmniej 3 krotnie wyprzedzałeś na wzniesieniu na podwójnej
    ciągłej ? ...

    - W Wieluniu przeleciałeś pełną pizdą przez pierwsze czerwone
    światło zmuszając 1 miejscowego do ostrego hamowania ?

    - pomiędzy Białą a Dąbrową (tuż przed Wieluniem) wyprzedzałeś na
    podwójnej ciągłej na przejeździe kolejowym rząd samochodów ...

    - niczym pojebany przed fotoradarem na ograniczeniu do 50
    zmusiłeś w Dąbrowie 3 tiry do hamowania zakończonego paleniem
    laków przez tiry, bo zamarzyło ci się jechać ca GPSowe 30 km/h ?

    Po to by od Dzbanków (Dzbanek?) do Bełchatowa jechać jak
    skończona pizda cały czas ca 60 km/h (gps'owe ?) z telefonem
    przy uchu ... A następnie na zwężkach na Gierkówie lecieć
    szalone 70 km/h ... ?

    Pytam bo nie wiem ! Zapytałbym na OCP, ale trzeba się
    rejestrować ... a mi się nie chce. A wiem, że parę osób z PMS
    korzysta z OPC więc może podlinkuje.

    No debil pędził od samego Wrocka jak popierdolony, wyprzedzał na
    wzniesieniach, na ciągłych, po to by przyblokować wszystkich
    tam, gdzie można było pocisnąć troszkę większymi prędkościami ...

    Ehhh ... odreagowałem zaległą frustrację ;)

    P.S. - nie miałem akurat CB, jakbym miał - zjebałbym debila
    osobiście bo to co odpieprzał na trasie zakrawało o nagrodę
    darwina. Długa prosta z zajebistą widocznością i przerywaną
    linią - szmaciarz jechał te 70/80 km/h utrudniając jazdę nawet
    tirmanom ... Pojawiały się wzniesienia - wyprzedzał na żylety,
    wskakując przed wyprzedzanego - zapinał hamulce na maksa etc ....

    P.S.2

    Niech ci bozia w dzieciach wynagrodzi przy najbliższej możliwej
    okazji.
    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 2. Data: 2011-04-28 08:19:44
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > No debil pędził od samego Wrocka jak popierdolony, wyprzedzał na
    > wzniesieniach, na ciągłych, po to by przyblokować wszystkich tam, gdzie
    > można było pocisnąć troszkę większymi prędkościami ...

    Cały czas to widziałeś, czyli mam prawo domniemywać,
    że "popierdalałeś" i Ty i po podwójnej, i tak daaalej,
    czy wiesz z opowieści innych?

    Artru(m)

  • 3. Data: 2011-04-28 08:44:19
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur(m) napisał(a):
    > Cały czas to widziałeś, czyli mam prawo domniemywać,
    > że "popierdalałeś" i Ty i po podwójnej, i tak daaalej,
    > czy wiesz z opowieści innych?
    Na zatłoczonych trasach, wystarczy jechać swoje, wyprzedzać nie łamiąc
    przepisów, na 90tce jechać 110, a taki odmóżdżony debil szybszy nie
    będzie, co chwile będziesz go dochodził i widział jego wyczyny.
    Ale żeby to sprawdzić, to trzeba jeździć.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-04-28 08:56:50
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > Cały czas to widziałeś, czyli mam prawo domniemywać,
    > że "popierdalałeś" i Ty i po podwójnej, i tak daaalej,
    > czy wiesz z opowieści innych?

    Ta sama myśl mi się nasunęła :-)
    Aczkolwiek jak się zastanowić ciut głębiej, to możliwe, że Octawia
    jechała bardzo nie równo i w sumie mimo zrywania do przodu średnio
    jechała dość wolno.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 5. Data: 2011-04-28 08:57:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .

    > Cały czas to widziałeś, czyli mam prawo domniemywać,
    > że "popierdalałeś" i Ty i po podwójnej, i tak daaalej,
    > czy wiesz z opowieści innych?

    jak zrobisz kiedyś trasę dłuższą niż z domu do roboty, to pogadamy o tym,
    ile razy na trasie można spotkać ten sam samochód, wyprzedzić go, być przez
    niego wyprzedzonym itd i nie ma w tym nic dziwnego i nie trzeba w jakiś
    szczególny sposób łamać przepisów

  • 6. Data: 2011-04-28 09:31:03
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 28.04.2011 08:19, Artur(m) pisze:

> [...]
    >
    > Cały czas to widziałeś, czyli mam prawo domniemywać,
    > że "popierdalałeś" i Ty i po podwójnej, i tak daaalej,

    Nie zdziwił bym się jak by się okazało że autor tego wątku jadąc
    przepisowo i ekonomicznie był cały czas na równi z takim typem.
    Problem jest w tym, że koleś kilkukrotnie ryzykuje życie swoje i innych,
    oraz koszt przejazdu ma znacznie wyższy niż może być, a czas przejazdu
    ma taki sam jak osoby jadące płynnie i bezpiecznie. Do tego niestety
    trzeba dorosnąć.

    Co do fotoradarów i przejazdów koło nich z dużo niższą prędkością niż
    dozwolona... W Goczałkowicach stoi sobie taka skrzynka, jakiś czas przed
    tą skrzynką, jak i przed innymi na tej trasie, jest postawiona 70'tka,
    albo 80'tka, nie pamiętam, z tym że nieco dalej, lecz nadal przed
    fotoradarem jest skrzyżowanie, a jako że to droga dwujezdniowa(dwa pasy
    w jedną stronę) to tam można 100km/h mieć. Zawsze co tam jadę to wszyscy
    zwalniają, a że żaden nie patrzy na znaki i nie wie jakie tam
    ograniczenie(którego de facto nie ma), to zwalniają do 60km/h. No
    kurwicy można dostać..

  • 7. Data: 2011-04-28 09:33:13
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > Jako, że nie chce mi się logować,rejestrować, i zapisywać - za
    > pośrednictwem PMS i kilku użytkowników PMS należących do OCP
    > pozwalam sobie przekazać takie oto pytanie do użytkownika

    zainwestuj w kamerke, bedzie co ogladac :)

  • 8. Data: 2011-04-28 09:43:02
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > ile razy na trasie można spotkać ten sam samochód, wyprzedzić go, być
    > przez niego wyprzedzonym itd i nie ma w tym nic dziwnego i nie trzeba w

    Znam tę zależność ale ona sprawdza się w bardzo wyjątkowych
    przypadkach, bo trudno wyobrazić sobie (choć to oczywiście możliwe)
    że ktoś na podwójnej, i na skrzyżowaniach, i na żyletę, a później 50ką.

    Artur(m)

  • 9. Data: 2011-04-28 09:48:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-28 09:43, Artur(m) pisze:

    > Znam tę zależność ale ona sprawdza się w bardzo wyjątkowych
    > przypadkach, bo trudno wyobrazić sobie (choć to oczywiście możliwe)
    > że ktoś na podwójnej, i na skrzyżowaniach, i na żyletę, a później 50ką.

    Ale "szypcycosiemfściekli" właśnie tak jeżdżą. Nawet ja, zdeklarowany
    kapelusznik, widzę takie rzeczy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2011-04-28 09:56:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ta sama myśl mi się nasunęła :-)
    > Aczkolwiek jak się zastanowić ciut głębiej, to możliwe, że
    > Octawia jechała bardzo nie równo i w sumie mimo zrywania do
    > przodu średnio jechała dość wolno.

    Musialaby ruch tamowac. Niestety - co wyprzedzenie to jeden
    samochod dalej. Jak sie samemu nie wyprzedza to znika z widoku po
    pewnym czasie.

    J.