eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji › Re: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji
  • Data: 2019-10-22 13:03:57
    Temat: Re: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qolbuv$1o0$...@n...icm.edu.pl...
    >"J.F." 8...@4...net

    >Nie znasz Konstytucji? [to oburzające!]
    > Art. 4.
    > 1. Władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do
    > Narodu.
    > 2. Naród sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub
    > bezpośrednio.
    >[bezpośrednio to chyba na ulicznych demonstracjach i
    >mordobiciach?...]

    Chyba tak ... a w pozostalych przypadkach wladza nalezy do
    przedstawicieli :-)

    >Z czarnym prochem? ;)

    Wtedy znali juz nitrogliceryne i dynamit ...

    >To jest ta krótkozasięgowość? Sięga w nieskończoność,
    >o ile znajdzie tę nieskończoność na swej drodze.

    Moze i czasem siega, tylko wyobrazales sobie chyba namierzanie na
    odleglosc ... wiec czy czulosc detektora pozwoli uzyskac
    100m, 200.
    Szczegolnie jak to miasto i po drodze mury, płoty ...

    Tak czy inaczej - bombiarza namierzono dzieki zwyklym kamerom z
    rejestratorami.
    Bylo troche w tramwajach i autobusach, byla jedna na ulicy gdzie
    mieszkal,
    szczesliwie dosc zamkniety budynek - i wpadl szybko.

    >Taki (permanentny) monitoring jest powszechnie uskuteczniany
    >od lat -- dzięki niemu żyjesz, choć dookoła mnóstwo chętnych
    >pseudomuzułmanów. Nie tylko celnicy na granicach monitorują...

    Mocno watpie, ale kto wie.

    >0. Alfa zawiera i protony, i neutrony.
    >1. Jądra Uranu różnią się od jąder Plutonu nie tylko
    > liczbą neutronów, lecz także liczbą protonów.

    trafic neutronem znacznie latwiej, a on sie potem zamienia w proton.

    >Niektórzy ludzie utrzymują, że neutron składa się z protonu i
    >elektronu.
    >[nie badałem, więc nie wiem? -- dziś ludzie utrzymują nieco
    >inaczej...]

    Rozpada sie samoczynnie na proton, elektron i neutrino.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Neutron

    Ale sklada sie ponoc ze skwarków :-P

    >Akurat tak nie jest.
    >[i chyba wiem, dlaczego ten w Czernobylu nadawał się]

    Akurat w kazdym uranowym, tylko nie w kazdym tak wygodnie.

    >I co z tego, że duże?

    Duzo kosztuje, trudniej ukryc ...

    >0. Po co komu taki reaktor?

    Do zrobienia plutonu.

    >1. Ja bym nie wykrył. ;)
    > [bo i po co]

    Pytanie, czy wykrylyby te sluzby, co to regularnie jezdza po kraju i
    badaja promieniowanie z budynkow :-P

    J.