eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji › Re: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji
  • Data: 2019-10-22 10:02:54
    Temat: Re: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5dae3b29$0$17343$6...@n...neostrad
    a.pl...
    "Eneuel Leszek Ciszewski" qolbuv$1o0$...@n...icm.edu.pl

    >JF nie dowierza mi? -- choć wszyscy ludzie są dziećmi Boga...
    >Pójdę w kierunku przeciwnym -- rozpadu Plutonu:

    Rozpad to nie tworzenie.

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Pluton-238

    >Niestety pod linkiem Plutonu...
    > Pluton-238 jest pierwszym wytworzonym izotopem plutonu.
    > Został otrzymany przez Glenna Seaborga w 1941 roku poprzez
    >-->> bombardowanie uranu-238 atomami deuteru.

    >Deuter to izotop Wodoru. Jak tu przekonać JF do p. alfa?...

    alfa nie deuter.
    Ciekawe ... ale

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pluton_(pierwiastek)

    "239Pu ulega rozszczepieniu neutronami termicznymi i jest używany w
    reaktorach jądrowych oraz w bombach jądrowych (np. w bombie Fat Man
    zrzuconej na Nagasaki). Izotop ten powstaje przez bombardowanie
    neutronami izotopu 238U. Reakcja ta zachodzi w reaktorach jądrowych -
    powstały w ten sposób pluton ulega w nich rozszczepieniu, odgrywając
    ważną rolę w funkcjonowaniu reaktora: "

    J.