eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOd 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek › Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek
  • Data: 2019-12-03 17:59:58
    Temat: Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Albo reklamy telewizorow.
    > Zobacz jakie piekne kolory ... i ogladamy na starym telewizorze :-)
    >
    > Ale swoja droga - akurat w MM sprzedawca polecal philipsy, i trzeba
    > przyznac - w jednym momencie kolory byly istotnie lepsze niz kilka
    > innych na polce.
    > Ale ... czy nie przesterowane ?

    Oczywiście ze pokazał ci to co chciał i jak chciał...
    Chyba nie sadzisz ze sklepy sprzedaja jak leci?

    > Akurat po miescie mozesz miec problem z przejechaniem 100km dziennie.
    > Albo dla kuriera.
    > A np mozliwosc parkowania za darmo czy jazdy buspasem moze byc sporo
    > warta.

    Bez urazy ale nie masz pojecia o pracy kuriera w miescie jezeli sadzisz
    ze robi ponizej 100km...

    > Ale to Multipla. Chcesz miec nowy,lepszy samochod, taki co kosztuje np
    > 90 tys,
    > to juz wychodzi 9k rocznie, o ile bedziesz chcial 10 lat jezdzic, czy
    > 1500zl/mc jesli zamierzasz sprzedac po 5 latach.
    > Odjac wartosc odsprzedazy, dodac ubezpieczenie ...

    No ale o tym własnie mowie...
    Chcesz czy ci mowia ze masz chciec?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,