eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOd 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek › Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek
  • Data: 2019-12-03 23:59:58
    Temat: Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zasadniczo to sprzedaja.
    >
    > Ale oczywiscie rozumiem, ze lepiej sprzedac tv za 1500 z 30% marza,
    > niz taki za 900 z 20% marza. :-)

    Ok, ale załżmy ze sytuacja nie jest az tak oczywista.
    Przychodzi klient, wyczuwasz jego podejscie i przyjmujesz ze jest w
    stanie wydac 2kpln na telewizor.
    Co sprzeda sprzedawca?

    > A warto miec oba, gdyby przyszedl inny klient nastawiony na cene :-)

    Ech... rozumiem ze np w aptece jak przychodzisz po lek na przeziebienie
    albo na bol głowy to równiez uwazasz ze sprzedawca sprzeda ci najlepszy?

    > nie mam, ale jak mu paczka zajmie 10-15 minut, to ich dostarczy ze 40
    > dziennie,
    > a jak ma rejonizacje, i miedzy klientami 1 km, to gdzie te setki km ?

    Przykładowo sam dojazd dom centrum logistyczne pierwszy punkt centrum
    logistyczne dom to juz moze byc z 80km.
    Miasta maja po 30-40km długosci a centrum logistyczne jedno...
    A wyjazdy tez sa czesto wiecej niz raz...
    Oczywiście jak mieszkasz koło bazy i obsługujesz teren wokół bazy to moze
    starczyc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam