eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOd 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek › Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak
    dopiero początek podwyżek
    Date: Wed, 4 Dec 2019 13:43:38 +0100

    dyskusyjnych:XnsAB1AEA96BFEFBbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Ok, ale załżmy ze sytuacja nie jest az tak oczywista.
    >Przychodzi klient, wyczuwasz jego podejscie i przyjmujesz ze jest w
    >stanie wydac 2kpln na telewizor.
    >Co sprzeda sprzedawca?

    w malym prywatnym sklepie wlasciciel ci sprzeda to, co mu zalega na
    polce :-)
    Ale w takim MM ... moze maja premie promocyjna za pewne modele :-)

    Jesli wyczules, ze klient chce wypasiony model i moze za to zaplacic,
    a akurat nic nie zalega - to moze mu taki sprzedasz.
    Ale ja tu o niskiej i sredniej polce.

    >Ech... rozumiem ze np w aptece jak przychodzisz po lek na
    >przeziebienie
    >albo na bol głowy to równiez uwazasz ze sprzedawca sprzeda ci
    >najlepszy?

    Apteka to inny temat.
    Prosisz o "cos dobrego na przeziebienie" ... to roznie moze byc.
    Moze wlasnie maja premie od gripocostam :-)
    Jak prosisz o o Ibuprom ... to ci tylko rzadko powiedza, ze Nurofen to
    to samo, a tansze :-)
    Powiedza, jak Ibuprom im sie skonczyl :-)

    A potem Nurofen podrozeje :-)

    > nie mam, ale jak mu paczka zajmie 10-15 minut, to ich dostarczy ze
    > 40
    > dziennie,
    > a jak ma rejonizacje, i miedzy klientami 1 km, to gdzie te setki km
    > ?
    >
    >Przykładowo sam dojazd dom centrum logistyczne pierwszy punkt centrum
    >logistyczne dom to juz moze byc z 80km.
    >Miasta maja po 30-40km długosci a centrum logistyczne jedno...
    >A wyjazdy tez sa czesto wiecej niz raz...
    >Oczywiście jak mieszkasz koło bazy i obsługujesz teren wokół bazy to
> [...]

    No i wtedy kupujesz elektryka.
    A jak Ci wychodzi, ze 200km dziennie jezdzisz ... to kupujesz diesla.
    Albo zmieniasz mieszkanie ... albo firme ...

    10km do centrum, 20km do pierwszego klienta, 40km miedzy klientami,
    20km do centrum, 10km do domu ... w sam raz 100km wychodzi, tylko
    przydalby sie taki o zasiegu 200km, zeby nie zabraklo, takze jak sie
    bateria troche zuzyje.

    Gniazdko w centrum na czas zaladunku/rozladunku ?

    J.