eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOd 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek › Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek
  • Data: 2019-12-06 11:56:12
    Temat: Re: Od 2020 roku ceny samochodów wzrosną nawet o 20 proc. To jednak dopiero początek podwyżek
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-05 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...
    >

    > Przypomne tylko ze rozmawiamy o samochodzie który codziennie ma sie
    > zblizac do maksymalnego zasiegu albo wrecz osiagac go z jakims
    > doładowaniem w ciagu dnia.
    > Rozmawiamy o aucie skrojonym pod kuriera... Zareczam ze te auta nie stoja
    > 17h. Kurier konczy prace np o 17 a o 6 rano trzeba ruszyc.

    Tu możesz mieć trochę racji - zależy jak ktoś używa takiego auta.
    Rozmawiałem z kierowcą dostawczaka - rozwoził warzywa do restauracji
    (więc nie był to typowy kurier). Ponad 80% jego czasu pracy to szarpanie
    się ze skrzynkami i wózkiem, transport towaru do knajpy, a nie jazda
    (zwłaszcza w mieście). W takim przypadku elektryk by się sprawdził, bo
    przeloty krótkie... Oczywiście pod warunkiem, że po każdy załadunek auta
    nie musi jechać 100 km pod miasto (ale to raczej nieprawdopodobne -
    zaopatrzenie głównie jest na obrzeżach miast, więc trasa rzędu
    kilkunastu km).
    T.