  • Data: 2018-05-20 01:43:04
    Temat: Re: Odebrać prawo do komentowania na grupach dożywotnio
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 19 May 2018 15:40:11 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Ile wynosi skladka takiej polisy?
    > Nie chce mi sie szukac a mam wrazenie ze masz pod reka.
    >
    > Jak patrzylem to minimalne coverage jednak zazwyczaj bylo nieco wyzsze i gdzies na
    poziomie 100-500k$
    > przy cenie na poziomie 100$/msc.

    Uslugi medyczne sa w USA bardzo drogie, nie wiem czy takie 30k by na
    zlamana noge starczylo. Adwokaci jeszcze drozsi, a odszkodowania
    gigantyczne.
    Wiec takie prawne minimum to moze brac ktos, kto nie ma nic do
    stracenia - w sensie - oszczednosci sie nie dorobil, ma same dlugi.

    Potem trzeba sie lepiej zabezpieczyc ...

    J.