-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Odlewy żeliwne metodą chałupniczą
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <0...@g...com>
<5a0b5470$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5a0b5da4$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
From: WM <c...@p...onet.pl>
Date: Wed, 15 Nov 2017 08:52:03 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <b...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <5a0bf225$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.94.89
X-Trace: 1510732325 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15188 79.191.94.89:62919
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:39848
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-14 o 22:26, Lisciasty pisze:
> W dniu wtorek, 14 listopada 2017 22:19:14 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
>
>> Z tym modelem, toteż nie łatwo. Nie piszesz, co to ma być,
>
> Ależ napisałem, "odważnik do trzymania w łapie, w kształcie kulki z rączką" ;)
>
>> studiach, a musiałbym chwilę pomyśleć, jak to zrobić. Ty - jak rozumiem
>> bez jakiekolwiek wiedzy - chcesz to z marszu zrobić.
>
> Chcę czy nie, póki co pytam, gdyż albowiem nie mam o tym pojęcia.
>
>> odlewni zapytać, ile za to chcą. No chyba, ze chcesz to hobbistytcznie
>> zrobić sam. Wówczas zaczniemy się zastanawiać, jak zbudować dymarkę.
>
> Kowalsto mnie zawsze pociągało, a nigdy nie było czasu i miejsca.
> Teraz kawałek terenu jest, jakby tak postawić kuźnię i dymarkę,
Tu przykład podwórkowego odlewania żeliwnego korpusu silnika.
https://youtu.be/EwcSqG67CN8
Druga część tego filmu
https://youtu.be/BBzHy412rVM
Piec, zasilany olejem, facet wykonał sam..
https://youtu.be/RaRQRHU9gus
WM
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.17 09:39 Konrad Anikiel
- 15.11.17 11:05 Piotr Wyderski
- 15.11.17 18:22 J.F.
- 15.11.17 20:25 Lisciasty
- 15.11.17 20:26 Lisciasty
- 15.11.17 20:34 Lisciasty
- 15.11.17 20:53 Lisciasty
- 15.11.17 20:54 Lisciasty
- 15.11.17 20:57 Lisciasty
- 15.11.17 21:20 Jarosław Sokołowski
- 15.11.17 21:54 Lisciasty
- 15.11.17 22:12 J.F.
- 15.11.17 22:24 WM
- 15.11.17 22:26 Lisciasty
- 15.11.17 22:28 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=