  • Data: 2017-12-12 18:00:54
    Temat: Re: Odszkodowanie z AC, korekta za przebieg.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Pewnie przede wszystkim od tego, że jak zniszczysz zderzak, to w
    > nowym samochodzie masz 5% strat, a w starym 50%.

    Tak czy siak - przy koszcie AC na poziomie 15% jego wykup jest tak
    nieoplacalny ze szkoda gadac.
    W 6 lat oddajesz wartosc auta. Po co?
    No chyba ze chcesz celowo gdzies walnac.

    Auto o ktorym pisałm to 2012 rok wiec nie jakies super nowe - Ac to ok
    3%.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".