    Date: Sat, 23 Aug 2014 20:51:29 +0200
    From: fifak <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Olympus czy co innego

    > Jakoś nie widzę problemów z dostępnością czarnej wersji XZ-10.
    > Jeżeli brak rawów i nieco ciemniejszy obiektyw na długim końcu Ci nie
    > przeszkadzają, to za połowę ceny tego Olka niezłym wyborem może być Benq
    > G1 (serio piszę).

    nie wiem jak to napisać:

    ten G1 jak na cenę 350zł przy tych funkcjach i konstrukcji to potężny
    sprzęt ALE - mam go :) - i między XZ10 jest PRZEPAŚĆ jak kanion kolorado

    jeszcze myślałem o canonie S120 ale cena 1200zł powala no i przy tym
    budżecie jest już co wybierać

    chyba pozostaje polować na XZ10 za 700zł bez względu na kolor...