-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.gigane
ws.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neo
strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: a...@w...pl
Subject: Re: Omijanie na pasach. Wyprzedzanie.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@t...no1>
<r210bp$cou$1$Bellini@news.chmurka.net>
<c...@t...no1>
<r28ef1$1886$1@gioia.aioe.org>
<0...@t...no1>
<5e565c2c$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
<r35o5g$2dg$2@gioia.aioe.org>
<5...@t...no1>
<5e58ac4a$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
From: Akarm <a...@w...pl>
Date: Fri, 28 Feb 2020 16:17:43 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5e58ac4a$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <5e592f19$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.24.20.54
X-Trace: 1582903065 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 514 83.24.20.54:52990
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2672797
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-02-28 o 06:59, Shrek pisze:
> W dniu 27.02.2020 o 12:12, Queequeg pisze:
>
>>>> Ścisłe przestrzeganie rygorystycznej definicji wyprzedzania (i jego
>>>> zakazu
>>>> przed przejściami) w ruchu miejskim jest niemożliwe.
>>
>> Zgadzam się.
>
O kurcze! Dlaczego ja nic o tym nie wiem?
> Jest możliwe - przed przejściem zrównujesz się przdnim zderzakiem z
> tylmymi drzwiami "przeciwnika" i wjeżdzasz na przejście w tej samej
> kolejności co potem zjeżdzasz. Naprawdę nie trzeba być absolwentem
> wyższej szkoły rakietowej. Chyba że chciałes napisać "niewygodne"
> zamiast "niemożliwe".
>
Nie wiem, po co taki skomplikowany opis. Dla Amerykanów? (czytaj: debili) :D
Od kilkudziesięciu lat jeżdżę po Warszawie, i nigdy nie zdarzyło mi się
wyprzedzanie na pasach. I (co dla niektórych zaskakujące) nie widzę w
tym żadnej trudności. Żadnej!
Jedyny grzech, jaki popełniam, to wyprzedzanie na skrzyżowaniach typu
"T", gdzie podporządkowana dochodzi do kilkupasmowej z pierwszeństwem.
--
- Akarm
http://bykom-stop.cba.pl
Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=