  • 11. Data: 2005-02-25 11:39:52
    Temat: Re: Onet plejer !!!
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Fri, 25 Feb 2005 12:28:48 +0100, Rafal.Doroszkiewicz
    <j...@v...net.pl> wrote:

    > Jeżeli Onet dostarcza content dla szerokiej części polskiego Internetu,

    Nie masz obowiazku zagladac na strony Onetu. Koniec, kropka.

    r.
    _____________
    robert rędziak K11 jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    tu kieruj swój spam (tylko spam): f...@s...plukwa.net

  • 12. Data: 2005-02-25 13:46:29
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) napisał(a):
    > Nie masz obowiazku zagladac na strony Onetu. Koniec, kropka.

    Z takim podejściem... to faktycznie, nie mamy o czym dyskutowac.
    Poczytajmy, ile kosztują usługi dostępu do Internetu w Polsce, bo to już
    jest tematyką grupy, prawda?

  • 13. Data: 2005-02-25 13:47:26
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Marcin Sochacki napisał(a):
    > Tyle, że to NIE JEST w formacie mp3. I to autorowi wątku chodziło (słabą
    > dostępność).

    Nie jest, nie doczytałem.

  • 14. Data: 2005-02-25 16:36:15
    Od: Paweł Tyll <o...@o...pl>

    "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl> wrote in message
    > Z takim podejściem... to faktycznie, nie mamy o czym dyskutowac.
    No ale po co kombinować nad innym podejściem, skoro to, niestety, jest jedynym
    słusznym? Przygotowanie serwisu pod kątem obsługi wszystkich systemów (a w tym
    wypadku jak mniemam nie jest to jedynie doprowadzenie części HTML do
    używalności w różnych przeglądarkach, a również stworzenie oprogramowania pod
    inne platformy) to niemałe koszta. Przy przeliczeniu tego na potencjalny zysk,
    niestety rachunek wychodzi mocno na niekorzyść wieloplatformowości - sami
    sobie odpowiedzmy, ilu użytkowników różnych darmowych systemów przyjdzie do
    onetu po mp3? Ot, tak wyszło że dopóki IE używa większość potencjalnych
    contentożerców, to onety i inne takie będą supportować właśnie IE, a inne
    przeglądarki jedynie starać się wspierać, jeżeli nie przysporzy to
    problemów/kosztów. Oczywiście sytuacja taka będzie miała miejsce dopóki IE
    będzie miał większość rynku przeglądarek, a większość rynku przeglądarek ma z
    powodów różnych, między innymi z powodu tego że jest najbardziej wspieraną
    przeglądarką jak również najłatwiej dostępną dla prostego użytkownika, kółko
    się zamyka. Ze swej strony dodam, że mi np. Firefox się nie podoba, wolę IE
    lub Operę (mówię o wizualnym i użytkowym aspekcie, nie o bezpieczeństwie) -
    może oprócz tych wskazanych przeze mnie powodów popularności IE jest jeszcze
    jeden, jest to zwyczajnie relatywnie dobry produkt?

    Pozdrawiam.

  • 15. Data: 2005-02-26 11:20:28
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Paweł Tyll [Fri, 25 Feb 2005 17:36:15 +0100]:

    > Ot, tak wyszło że dopóki IE używa większość potencjalnych
    > contentożerców, to onety i inne takie będą supportować właśnie
    > IE, a inne przeglądarki jedynie starać się wspierać, jeżeli
    > nie przysporzy to problemów/kosztów.

    Tyle ze to jest samonapedzajacy sie mechanizm: portale sa
    robione pod IE --> ludzie uzywaja IE --> portale sa... itp.

    A to juz szczegolnie pozytywne jednak nie jest. Chociaz
    ciezko oczekiwac ze ONET wyda ilestam tylko po to zeby
    trzymac sie idei. Idee kiepsko sie sprzedaja jesli nie da
    rady wrzucic do nich reklam...

    Kira

  • 16. Data: 2005-03-09 00:33:49
    Od: "[cookie]" <c...@p...com>

    "..::Michał::.." <m...@o...pl> wrote:

    >Dlatego ze juz ponad 12% ludzi w _Polsce_ surfując po _Internecie_ nie ma
    >IE tylko inne programy : Firefox Opera itp.
    >wystarczy taki powód?
    >wg mnie to jest problem polskiego internetu.

    jest to problem onetu. będą mieli o te 12% użytkowników mniej.
    a jak się pojawi konkurencja bardziej elastyczna programowo/systemowo,
    to się chwycą za jaja i wyjdą poza horyzont mikrosoftowy....

  • 17. Data: 2005-03-13 01:02:11
    Od: PasQty <p...@p...onet.pl>

    [cookie] napisał(a):

    > jest to problem onetu. będą mieli o te 12% użytkowników mniej.
    > a jak się pojawi konkurencja bardziej elastyczna programowo/systemowo,
    > to się chwycą za jaja i wyjdą poza horyzont mikrosoftowy....

    To twierdzenie nie jest do konca prawdziwe:) Z tego co pamietam to jako
    serwer eMail robil tam kieeeeedys qmail.