  • Data: 2016-07-25 11:55:51
    Temat: Re: Opel Zafira I
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-25 o 09:35, Pawel Mojski pisze:
    > Czołem!
    >
    > Powiększyła mi się rodzina i muszę kupić większe auto.
    > Bardzo mi zależy żeby wózek mieścił się ot-tak, bez potrzeby składania
    > go. Obiecująco w tej kwestii wygląda Opel Zafira, plus też jesttaki że
    > jest 7-mio osobowy a mogą zdarzyć się momenty kiedy trzeba będzie
    > pojechać w 6 osób.
    > Budżet mam skromny, 10kpln ale widzę że do tej kwoty wybór jest całkiem
    > spory. Chciałbym się tylko Was zapytać, jaki silnik wybrać do tego auta.
    > Benzyna? Diesel? Roczny przebieg nie będzie raczej wielki, bo do
> [...]

    Zafira 2.2 benz + lpg. (2001r)
    Awarie
    - rozrusznik (wina kostki stacyjki, nie odbiła i żona śmigała na
    uruchomionym, aż dym poszedł)
    - alternator
    Reszta to eksploatacja, ale częściej niż w poprzednich autach musiałem
    jakieś stabilizatory (czy łączniki) wymieniać. Koszt nie duży, ale
    upierdliwy.

    Połamały się w drzwiach wiązki od szyb, audio.
    2 browary i lutownica oraz 2 godz na świeżym pow.