  • Data: 2016-07-26 08:22:29
    Temat: Re: Opel Zafira I
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-25 o 15:59, Maciek pisze:
    > A jak z korozją?

    Zaprawki zrobiłem 3 lata temu w zakamarkach nad tylnymi nadkolami, tam
    gdzie drzwi przykrywają. Widocznie wilgoć się zbierała i zrobiła swoje.
    Podłoga, progi bez korozji.

    Był jeszcze wykwit na masce, w odprysku po kamieniu. Ale z tym sobie
    poradziłem wymieniając maskę. Pogięła się gdy centymertów zabrakło przed
    C4 Picasso ;)

    --
    pozdrawiam,
    viktorius