  • Data: 2016-07-27 10:13:05
    Temat: Re: Opel Zafira I
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam nadzieję, że to z przypadku, że postem nic nie zasugerowałem :(

    śmieję się, że to wlasnie przez ciebie ;)

    > Oby mało rzeczy było uszkodzonych, chłodnice na pewno, ale jak poszedł
    > wentylator, to możesz mieć problemy z kupnem, drogie toto, a samego
    > stelarza do wiatraka zwykle nie da się kupić. Zwykle właśnie stelarz
    > leci w strzępy, a silnik wentylatora ma się dobrze.

    lekko cieknie chłodnica, przedni pas górny (gdzie siedzą reflektory i
    zaczep maski) lekko cofnięte ale częściowo już łapami wyciągnąłem.
    Chłodnica klimy natomiast nie puściła niewiedzieć czemu (a przejechałem
    10km tak). Poza tym plasticzki przy reflektorach i zderzak.
    Reszta wygląda dobrze - ani maska nie poszła ani błotniki nie oberwały
    (jeden nieco jest wybrzuszony ale powinien wrocic do pierwotnego
    kształtu). No i reflektory - poszly zaczepy.

    Szkoda ze rejestrator nie nagral zderzenia.
    Co ciekawe, pacnąłem go tak lekko (wywrotkę),że nie poczuł i pojechał
    dalej nawet nie wysiadając. Kurcze z 20cm mi zabraklo