  • Data: 2016-07-27 14:28:40
    Temat: Re: Opel Zafira I
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponieważ sam składałem samochód do stanu używalności, zależało mi na jak
    > najmniejszej ingerencji lakiernika. Nawet kompersor i pistolet by się
    > znalazł, ale lakierować nie potrafię.
    > Dlatego skoro to była tylko kwestia uchwytu, a jego przód był OK, to
    > dałem do sklejenia.

    też chciałem sam składać ale stwierdziłem, że za blisko urlopu a tym
    okresie mam urwanie głowy. Lakierowania sie nie boje - wczoraj na biegu
    lakierowałem maskę od punto zeby byl drugi samochód gotowy do jazdy (a
    tak stał stał i czekał aż się zlituje).
    daleko mi do zawodowego lakiernika ale jest znacznie lepiej niż było.
    Nie mniej jednak dużo latwiej lakieruje się jednokolorowym lakierem niż
    metalikiem. Doblo na szczęście białe więc listweki sobie sam zrobię:)

    > Też mam jakieś H-cośtam na reflektorze. To nie jest tak, że to jest
    > okrągła plama, albo że w ogóle nie doświetla drogi właściwie. Przy
    > mijania masz taki charakterystyczny płaski pasek od góry.
    > Gdybym może dwa reflektory zmieniał, to bym tego nie zauważył.
    > Ale skoro jeden jest Valeo, drugi Depo, to widać na ścianie lepszą
    > jakość plamy tej od Valeo.

    nastraszyłeś mnie:) mam nadzieję, że da się z tym jeździć. Wolałem nowe
    tanie niż uzywane oryginały ze względu na powierzchnię plastiku.
    Wszystkie używki są zmatowione. Reflektory też najtańsze jakie brałem do
    punto (z powodu zmatowienia) świecą wystarczająco dobrze. nie mam
    zastrzeżeń aczkolwiek coś kojarzę, że też inaczej plama światła się
    rozkładała niż w oryginale)