  • 11. Data: 2023-01-15 15:53:10
    Temat: Re: OpenAI: Jak wygląda mokra wrona
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 15 stycznia 2023 o 15:38:23 UTC+1 heby napisał(a):
    > A ktoś wie?

    Ja nie wie, jak wygląda, i nawet o tym niewiedzeniu znam piosenkę.
    Uff, jeszcze trochem lepszym od AI ;>

  • 12. Data: 2023-01-15 15:54:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 15 stycznia 2023 o 13:57:41 UTC+1 Adam napisał(a):

    > W jakim języku zadasz pytanie, w takim dostaniesz odpowiedź.
    > Z tego, co zauważyłem: jeśli pytanie jest jednowyrazowe, to odpowiedź jest
    > w języku, w jakim odbyła się ostatnia konwersacja.
    >
    > Całkiem zgrabnie pisze po polsku, aczkolwiek bardzo sporadycznie występuje
    > problem z gramatyką.

    No tak, zapomniałem, że to gugiel i przecież ma tłumacza.

    Ale ale, z tą mokrą wroną mogłeś zakosztować chwili sławy, gógiel wyrzucał Twoje
    pytanie na szczycie listy ;>

  • 13. Data: 2023-01-15 17:17:21
    Od: złomowisko <l...@w...pl>

    Zapytałem o numery w lotto, powiedział, że nie wie, wróżyć też nie potrafi
    ale podał proporcje gdy zapytałem o cztery konkretne mąki ile ma być każdej
    aby upiec chleb bezglutenowy tak by wyszedł i opisał jaki wpływ ma każda
    mąka na efekt końcowy.

  • 14. Data: 2023-01-15 17:25:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    złomowisko napisał(a) :
> [...]
    > aby upiec chleb bezglutenowy tak by wyszedł i opisał jaki wpływ ma każda

    Wpisałem "podaj skład prochu czarnego". Ale brednie dostałem :-D
    Tlenek węgla (C) (tak napisało, nie pomyliłem się), tlenek azotu
    (NO2) i drobinki węgla :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 15. Data: 2023-01-15 19:22:42
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 15.01.2023 o 02:30, Adam pisze:
> [...]
    > sensownie się z nim gada.
    >
    > Ale do czasu :)
    >
    > Zadałem pytanie "jak wygląda mokra wrona"

    Dobry jest skubaniec.

    Pytanie:
    Napisz pozew o alimenty od Tadeusza Rydzyka. Uzasadnij, że pozwany każe
    zwracać się do siebie Ojcze, oraz nazwał powoda synem, przy pierwszym
    spotkaniu. Zbadaj jaki jest stan majątkowy pozwanego i uwzględnij to w
    pozwie. W pozwie, powołaj się na paragrafy.

    Odpowiedź:
    Szanowny Sąd,

    Ja, [imię i nazwisko powoda], składam pozew o alimenty od Tadeusza
    Rydzyka. Powód podnosi, że pozwany, nazywając go "synem" przy pierwszym
    spotkaniu, przyjął na siebie obowiązek alimentacyjny względem powoda.

    Pozwany, Tadeusz Rydzyk, jest osobą publiczną i jego stan majątkowy jest
    powszechnie znany. Według dostępnych informacji, pozwany posiada majątek
    o dużej wartości, w tym nieruchomości i inwestycje.

    Powód podnosi, że pozwany każe zwracać się do siebie "Ojcze" co w jego
    opinii potwierdza przyjęcie przez pozwanego na siebie obowiązku
    alimentacyjnego.

    Powód występuje o alimenty na podstawie przepisów Kodeksu rodzinnego i
    opiekuńczego, zgodnie z art. 133 § 1 i 2, który mówi, że "rodzice są
    obowiązani do świadczeń alimentacyjnych w stosunku do dzieci, które nie
    są w stanie utrzymać się z własnej pracy lub z innych źródeł".

    Powód występuje o alimenty, które zapewnią mu godziwe utrzymanie, biorąc
    pod uwagę stan majątkowy pozwanego.

    Szanowny Sąd, powód prosi o rozpatrzenie pozwu i przyznanie alimentów od
    Tadeusza Rydzyka.

    Z poważaniem,
    [imię i nazwisko powoda]

    PD

  • 16. Data: 2023-01-15 20:12:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 15 stycznia 2023 o 15:34:50 UTC+1 Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Słaba ta AI. Nie wie co to jest dziubdziub.

    Na to nie miał szans.
    Ale spróbuj z dziabągiem, tu nie jest niemożliwe, byle ze Zborowskim nie wyskoczył ;>

  • 17. Data: 2023-01-15 22:11:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 15 Jan 2023 01:19:16 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > To on umie w polski?

    Przecież m.in. Polak za tym stoi.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2023-01-15 22:12:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 15 Jan 2023 06:54:45 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > No tak, zapomniałem, że to gugiel i przecież ma tłumacz
    > a.

    ? On nie ma dostępu do internetu i nie używa tłumacza.

    --
    Marek

  • 19. Data: 2023-01-15 22:13:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 15 Jan 2023 17:25:08 +0100, "Zbynek Ltd."
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Wpisałem "podaj skład prochu czarnego". Ale brednie dostałem :-D
    > Tlenek węgla (C) (tak napisało, nie pomyliłem się), tlenek azotu
    > (NO2) i drobinki węgla :-D

    To zwróć mu uwagę, to się poprawi.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2023-01-15 22:52:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 15 stycznia 2023 o 22:12:42 UTC+1 Marek napisał(a):
    > ? On nie ma dostępu do internetu i nie używa tłumacza.

    Biedny, nie ma internetu?
    Tłumacza mogli mu w kod wpisać.
    Ale weź przetłumacz dobrze polski na angielski, alboodwrotnie, te czasy itp.
    Albo język indian Navajo...