  • 21. Data: 2010-07-21 15:22:05
    Temat: Re: Opinia o PDN z detektorem radarow
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-21 15:01, Waldek Godel wrote:

    > Wykrywacz to wykroczenie - mandat i przepadek sprzętu.

    Nie ma przepadku, bo samo fakt posiadania takiego urzadzenia w Polsce
    nie jest nielegalny. To nie pistolet.

    --

    memento lorem ipsum

  • 22. Data: 2010-07-21 15:29:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 15:22:05 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > Nie ma przepadku, bo samo fakt posiadania takiego urzadzenia w Polsce
    > nie jest nielegalny. To nie pistolet.

    Posiadanie nie jest nielegalne.
    Posiadanie w samochodzie już jest nielegalne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2010-07-21 16:18:36
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-21 15:29, Waldek Godel wrote:

    > Posiadanie nie jest nielegalne.
    > Posiadanie w samochodzie już jest nielegalne.

    Uzywanie komorki przez kierowce tez jest wykroczeniem. Ile komorek
    skonfiskowano?

    --

    memento lorem ipsum

  • 24. Data: 2010-07-21 16:55:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 16:18:36 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > Uzywanie komorki przez kierowce tez jest wykroczeniem.

    Owszem, nie. Dowiedz się jaki jest dokładnie stan prawny i wróć. Na razie
    się tylko ośmieszasz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 25. Data: 2010-07-22 11:06:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-21 16:18, elmer radi radisson pisze:

    > Uzywanie komorki przez kierowce tez jest wykroczeniem. Ile komorek
    > skonfiskowano?

    A jak mam zestaw głośnomówiący, to też popełniam wykroczenie dzwoniąc?
    Przecież używam do tego komórki.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2010-07-22 13:00:31
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-22 11:06, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > A jak mam zestaw głośnomówiący, to też popełniam wykroczenie dzwoniąc?
    > Przecież używam do tego komórki.

    Ale OCB i jaki to ma zwiazek? Znasz chyba przepis o dzwonieniu z lapy,
    i o takim fakcie wykroczenia mowa.

    --

    memento lorem ipsum

  • 27. Data: 2010-07-22 18:08:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Jul 2010 13:00:31 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > Ale OCB i jaki to ma zwiazek? Znasz chyba przepis o dzwonieniu z lapy,
    > i o takim fakcie wykroczenia mowa.

    O.. rili?
    A jeszcze dopiero co mówiłeś o, cytuję: "używaniu komórki przez kierowcę"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 28. Data: 2010-07-22 18:34:38
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-22 18:08, Waldek Godel wrote:

    > O.. rili?
    > A jeszcze dopiero co mówiłeś o, cytuję: "używaniu komórki przez kierowcę"

    Naprawde nie masz juz czego sie czepiac, jak slowek? Chyba wiadomo o co
    chodzilo w tym skrocie myslowym? Nagle teraz Ci zaczal przeszkadzac,
    choc nijak ma sie to do sedna tematu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 29. Data: 2010-07-22 19:37:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Jul 2010 18:34:38 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > Naprawde nie masz juz czego sie czepiac, jak slowek? Chyba wiadomo o co
    > chodzilo w tym skrocie myslowym? Nagle teraz Ci zaczal przeszkadzac,
    > choc nijak ma sie to do sedna tematu.

    W przypadku prawa każde słowo ma znaczenie. Dokładnie takie, że jedno twoje
    twierdzenie jest wierutną bzdurą, a drugie jest prawdziwe, mimo, że róznią
    sie tylko - jak to twierdzisz - słówkami

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 30. Data: 2010-07-22 21:08:40
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-22 19:37, Waldek Godel wrote:

    > W przypadku prawa każde słowo ma znaczenie. Dokładnie takie, że jedno twoje
    > twierdzenie jest wierutną bzdurą, a drugie jest prawdziwe, mimo, że róznią
    > sie tylko - jak to twierdzisz - słówkami

    Juz nie udawaj ze nie wiesz o co chodzilo. Nie trzeba miec prawa jazdy
    zeby wiedziec ze gadanie przez komorke z lapy jest be a dozwolone jest
    kazde nie wymagajace trzymania, serio uwazasz ze takie podstawy trzeba
    przerabiac na grupie na temat motoryzacji? Cos mi sie zdaje ze po
    prostu skoro jakos do meritum sie juz potem nie odniosles ale wyraznie
    cos swierzbilo, to musiales sobie wyszukac teraz dziure w calym.

    --

    memento lorem ipsum