  • Data: 2018-04-18 11:00:32
    Temat: Re: Opona w drobny mak
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj J.F., 18 kwi 2018 w news:5ad6fc10$0$601$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

    > Jezdilem na takich po ponad 5 lat i problemu nie bylo.

    Już wiem, że 0312, czyli 6 latek.

    > mialem pare takich przypadkow:
    > -raz auto wibruje. 100km dalej wibruje mocno. Wysiadam, ogladam - nic
    > sie nie rzuca w oczy.

    Wypytywałem ją szczegółowo - "normalnie się jechało" Myślę, że jakieś
    sensacje by ją zaniepokoiły.
    Zatrzymała się natychmiast, kiedy zaczęło trząść i hałasować.
    Nie mogę zrozumieć, jak to się stało, że jeśli cały czas uchodziło
    powietrze, to przejechała autostradę bezpiecznie. Przy tej prędkości chyba
    powinna opona nie wytrzymać wcześniej. Czy to łut szczęścia, że na
    autostradę wystarczyło powietrza?