  • Data: 2018-04-18 11:09:23
    Temat: Re: Opona w drobny mak
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-18 o 11:02, pueblo pisze:
    > Witaj T., 18 kwi 2018 w news:5ad6fc45$0$691$65785112@news.neostrada.pl

    > 0312, auto w większości garażowane, małe przebiegi roczne. Ostatni rok
    > poniżej 7 tys.

    To nie powinno się tak zdarzyć. Jednak stawiałbym na
    gumiarza/nieszczęśliwy splot okoliczności. Mi kiedyś strzeliła opona,
    ale chyba miała ok. 7 lat - nie pamiętam... Najpierw były wibracje -
    nawet przystawałem i oglądałem. A potem jechałem coraz ostrożniej i przy
    ok. 50 km/godz. pękła. Nic nadzwyczajnego się nie stało (mimo że to był
    przód) - zahamowałem i tyle.
    T.