  • Data: 2015-04-15 16:16:34
    Temat: Re: Opony MAXXIS - jakieś opinie?
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-15 15:53, zbigniew wrote:

    > nie lepiej kupić używane

    pytalem sie o konkretny model,firme - a nie o używane opony.

    Chcialbym, by wypowiedzial sie ktos, kto kupil, uzytkowal i ma wlasne
    przemyslenia/porownania.

    (przy cenie za tak male oponki niewiele zyskam przy uzywanych a sporo
    moge stracic - uzywane=niewiadomego pochodzenia)

    Taka dygresja: Co do uzywanych ogolnie to mam zle wspomnienia i obecnie
    muszac kupic do siebie nowy komplet 225/55/R18 skusilbym sie jednak na
    nowe (np. sredniej klasy) niz uzywane klasy premium, gdzie jedna oponka
    to cenowo odpowiednik calego kompletu opon do auta mamy ;)