  • Data: 2014-11-25 12:59:30
    Temat: Re: Opony niesymetryczne - pytanie laika
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Grzegorz b...@b...com ...

    ik-asymetryczny-cz

    > Ładna teoria ...
    >
    > Z moich doświadczeń : zimowe - wyłącznie kierunkowe. Letnie - te
    > kierunkowe są w naszych warunkach dużo lepsze, mamy dużo deszczu i
    > marnego asfaltu. Jak dla mnie asymetryczne - to moda. W zimówkach
    > przemijająca na szczęście.
    >
    > To jednak tylko moje doświadczenia, z ok. 1/2 mln km, na dość ciężkich
    > i szybkich samochodach.

    Ja tam przebieg mam podobny (no moze teraz juz troche wiekszy, bo
    szacowałem to pare lat temu) ale wniosków takich wyciągnąć nie potrafie.
    Albo nigdy tak szybko nie jezdziłem (chociaz zdarzało mi się kiedys deptac
    czesto ile fabryka dała) albo nie doprowadzam do takich sytuacji - ogólnie
    to bardzo trudno jest mi okreslic ktora opona jest lepsza, zwłaszcza, ze
    ostatnio jezdziłem na byle czym.