-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Opony niesymetryczne - pytanie laika
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <X...@1...0.0.1>
<m4uli1$70i$1@pippin.nask.net.pl> <m51q9c$a6s$1@mx1.internetia.pl>
Date: Sun, 30 Nov 2014 14:01:35 +0100
Message-ID: <14nsyi9v88ogl.5bm38b43l9y$.dlg@40tude.net>
Lines: 30
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1417352497 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 21546 89.77.179.152:61130
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550952
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 25 Nov 2014 12:27:29 +0100, Grzegorz napisał(a):
> t-1 pisze:
>> W dniu 2014-11-24 o 00:28, Budzik pisze:
>>
>>> Tak ma być? Tak to działa?
>>
>> Np.
>> http://www.opony.com.pl/opony-porady-ekspertow/biezn
ik-asymetryczny-czy-kierunkowy/?id=11
>
> Ładna teoria ...
>
> Z moich doświadczeń : zimowe - wyłącznie kierunkowe. Letnie - te
> kierunkowe są w naszych warunkach dużo lepsze, mamy dużo deszczu i
> marnego asfaltu. Jak dla mnie asymetryczne - to moda. W zimówkach
> przemijająca na szczęście.
Zależy jak ktoś jeździ.
Większość kierowców istotnie na prostych rozpędza się do prędkości których
sami nie ogarniają, przejechać przez kałużę mało kto potrafi, a na
zakrętach kierowcy i tak zamulają.
Więc kierunkowa opona która lepiej odprowadza wodę wydaje się dobra.
Z asymetrycznej opony skorzysta się tylko idąc szybko w zakrętach.
A zimowe to faktycznie inna bajka - tu istotne jest odprowadzanie błota
pośniegowego i siła ciągu na śniegu.
Asymetryczna zimówka, to faktycznie będzie średni pomysł.
Może najwyżej asymetryczne-kierunkowe (czyli inne opony z lewej i z prawej)
- coś takiego łączy zalety obu rodzajów.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.14 15:10 Irokez
- 30.11.14 15:42 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=