  • Data: 2014-09-24 14:59:36
    Temat: Re: Opony zimowe - czas pomyśleć co wybrać
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-24 13:12, szerszen wrote:

    > Ja przy najbliższej okazji kupię całoroczne, oczywiście nie jakieś
    > poślednie, tylo takie z górnych rankingowych miejsc ;) Nie widze celu w
    > kupowaniu w takim ukłądzie zimówek i letnich, skoro w DC śniegu potrafi
    > być tyle, że niedawne 3 zimy przejeździłem bez problemu na letnich.

    Ja też, z tym że w przeciwieństwie do większości nie obawiam się jak
    całoroczne będą się sprawować w zimę. Dałem radę wcześniej na wujowych i
    przeterminowanych zimówkach dam radę i teraz - w końcu rzadko się po
    śniegu jeżdzi w mieście a raczej po błocie. Bardziej mnie interesuje czy
    mocno będą od sezonowych odstawały w lato i w deszczu. Anyway - dwóch
    kompletów już tym samochodem raczej nie zajeżdzę, czas na eksperyment;)

    Zobaczymy.

    Shrek.