    From: Nix <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opony zimowe i problem z uślizgiwaniem Aurisa 1.4 D4D
    Date: Mon, 15 Dec 2014 15:23:49 +0100

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^
    >
    > Opisujesz nadsterowność.

    > Opowiadasz dziwne rzeczy - jeśli się uślizguje już tył, to zdjęcie
    > nogi z gazu w FWD powoduje natychmiastowe odciążenie tyłu i obrót.
    > Fizyki nie oszukasz. Tylko dlaczego miałby się przy delikatnej jeździe
    > uślizgiwać tył?

    > Jakieś bajki opowiadasz.

    > Usiłujesz dopasować do jakieś swojej teorii rzeczywistość i do czegoś
    > samego siebie przekonać.

    Nie no, nic nie usiłuje. A jeśli już to usiłuje zrozumieć w czym jest
    problem.

    Ciśnienie w oponach jest ok tj. 2,2 przód i 2,3 tył.
    Luzów w zawieszeniu nie ma. Amorki sprawne, były badane w maju i były
    bardzo dobre, wszystkie 4 szt. Wszystkie koła są takie same, zużycie
    opon też bardzo podobne.

    Tak jak ktoś tu wyżej napisał, możliwe że wydaje mi się że tył się
    delikatnie uślizguje, ponieważ auta nie obserwowałem stojąc na drodze
    to ciężko mieć pewność, w każdym razie takie jest wrażenie kierowcy.

    Nie mam doświadczenia w jeździe bokami, ale to co czuję to uślizgiwanie
    się tyłu. Faktem jest też że nigdy w tej sytuacji mnie nie obróciło.
    pzdr Nix