  • Data: 2019-02-20 19:43:37
    Temat: Re: Opportunity się zepsuł ale wcześniej się zestarzał
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q4j7rp$dpf$1$P...@n...chmurka.ne
    t...

    >Robienie z taśmy łańcuchów czy gwiazdek na choinkę to też używanie,
    >czy jednak nie w tym sensie :) ?

    Ja na studiach z laboratorium peryferiow ostatni raz uzywalem.

    I do dzis mnie ciekawi:

    -czytnik samodzielny - ot, takie sredniej wielkosci pudelko z raczka,
    zasilanie 220V
    -gniazdo danych jakies wojskowe, pinow ze 30 na kole rozlozone,
    -standard jakis wysokonapieciowy, cos 12V czy wiecej.
    -naped tasmy ... zwykly silnik i kółko cierne. Do tego elektromagnes,
    ktory przyciskal tasme do kolka, lub nie - i wylaczal posuw.

    -te srodkowe dziurki tez mialy fototranzystor i robily za sygnal
    strobu.

    Czyli uproszczone do granic mozliwosci, kompletnie asynchroniczne ...
    do czego to moglo byc podlaczane ?

    J.