  • Data: 2018-06-11 18:50:50
    Temat: Re: Ośmiolatek za kierownicą quada
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 11 Jun 2018 06:02:54 -0700 (PDT), p...@g...com

    > nie ma mowy o przypadkowym zaborze mienia raczej swiadomie zorganizowana akcja i
    nagle cos poszlo nie tak

    Tak to się kończy jak rodzice mają siano zamiast muzgó.

    Lokalnie u mnie też jest afera, po potrąceniu dziecka prawie ze skutkiem
    śmiertelnym. Oczywiście na miejscu kierowca udzielał pomocy i w tym czasie
    był wyzywany przez gapiów od morderców. Zaraz na FB post i też sobie
    urządzili polowanie na czarownice. Do tego sołtys zbiera żniwo polityczne,
    bo już pismo, że to wina gminy -- nowa nawierzchnia zrobiona, samochody
    zap...ją, a brak progów, ograniczeń prędkości -- ja dodałem jeszcze że
    powinni postawić działka maszynowe. Koniecznie.

    Tymczasem kierowca po przesłuchaniu dostał status pokrzywdzonego, bo
    dziecko 12 lat bez elementarnej ochrony, tj. bez opieki dorosłego, bez
    kasku, i siłą rzeczy bez karty rowerowej zabawiało się z koleżanką na
    drodze gdzie jeżdżą półtora tonowe klocki. Całe szczęście dla kierowcy, że
    jechał na prawdę powoli widząc co się wyprawia przed nim, że koleżanka była
    i opowiedziała co się tam działo -- inaczej już kierowca by miał
    pozamiatane.

    BTW Muszę czym prędzej zainstalować rejestrator, bo się niebezpieczenie
    ociągam...

    --
    Pozdor
    Myjk