  • 21. Data: 2016-11-13 14:54:31
    Temat: Re: Osuszacz
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 listopada 2016 22:13:32 UTC+9 użytkownik WM napisał:
> [...]
    Wszyztko jedno czym nagrzejesz, kaloryferami czy grzałką w osuszaczu.

    > Bzdura.
    > Wilgotność bezwzględna nie rośnie po podgrzaniu powietrza.

    Owszem, wilgotność względna w pomieszczeniu z mokrymi ścianami rośnie po podgrzaniu
    powietrza, bo to powietrze podgrzewa ściany z których paruje woda. Nigdzie nie
    napisałem że jedno i drugie to to samo, tylko jedno jest funkcją drugiego. Ty coś tam
    sobie pomyślałeś ża ja napisałem to czego nie napisałem, bo nic z tego nie rozumiesz
    i postnowiłeś mi dokopać, demonstrujać tylko swoją ignorancję :o)

  • 22. Data: 2016-11-13 14:55:36
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 listopada 2016 22:22:06 UTC+9 użytkownik WM napisał:

    > Starałem się delikatnie uporządkować to co namieszałeś,
    > a Ty zareagowałeś agresywnie.
    > Próbę obrócenia tej agresji w żart komentujesz jako bzdurę.
    > To teraz ja nie będę się więcej bawił w dyplomację.

    Twoje urojenie moje agresji to jest wyłącznie Twoja histeria, ale łotewer.

  • 23. Data: 2016-11-13 16:07:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    WM wrote:

    > Starałem się delikatnie uporządkować to co namieszałeś,
    > a Ty zareagowałeś agresywnie.
    > Próbę obrócenia tej agresji w żart komentujesz jako bzdurę.
    > To teraz ja nie będę się więcej bawił w dyplomację.

    dałeś dupy a teraz próbujesz udawać żartownisia.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2016-11-13 16:24:22
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-13 o 14:54, Konrad Anikiel pisze:

> [...]

    i postnowiłeś mi dokopać, demonstrujać tylko swoją ignorancję :o)

    Ręce opadają.
    Odpowiadasz na pytanie, które nie padło i to w dodatku błędnie.
    Stosujesz zamiennie określenia, które znaczą co innego i których
    zapewne nie rozumiesz.
    Jeżeli uważasz, że postanowiłem Tobie dokopać to jesteś histerykiem.
    Ja staram się uporządkować to co zupełnie niepotrzebnie mieszasz.
    Na czym innym polega suszenie powietrza, a na czym innym suszenie ścian.

    WM

  • 25. Data: 2016-11-13 16:30:02
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-13 o 16:07, masti pisze:

    > dałeś dupy a teraz próbujesz udawać żartownisia.

    Wyskoczyłeś jak filip z konopi.
    Adwokat k..wa się znalazł.

    WM

  • 26. Data: 2016-11-13 16:40:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    WM wrote:

    > Wyskoczyłeś jak filip z konopi.
    > Adwokat k..wa się znalazł.

    a ty dalej brniesz

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2016-11-13 18:00:30
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 listopada 2016 00:24:23 UTC+9 użytkownik WM napisał:

> [...]
    > Ja staram się uporządkować to co zupełnie niepotrzebnie mieszasz.
    > Na czym innym polega suszenie powietrza, a na czym innym suszenie ścian.

    To oczywiście pomyłka, chodziło mi o wilgotność bezwzględną. Od początku o niej
    pisałem, każdy może się domyślić o co chodzi. Z wyjątkiem jednego koszałka opałka
    który przyszedł tylko się przypierdolić.

  • 28. Data: 2016-11-13 18:10:17
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 listopada 2016 00:30:04 UTC+9 użytkownik WM napisał:

    > Wyskoczyłeś jak filip z konopi.
    > Adwokat k..wa się znalazł.

    ...napisał anonimowy bot który przyszedł się wpieprzać w rozmowę między dwoma ludźmi
    z imionami i nazwiskami :-)

  • 29. Data: 2016-11-13 18:34:30
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-13 o 18:00, Konrad Anikiel pisze:

> [...]
    pisałem, każdy może się domyślić o co chodzi. Z wyjątkiem jednego koszałka opałka
    który przyszedł tylko się przypierdolić.

    Ty pierwszy się przypieprzyłeś bez powodu, ja przynajmniej powód miałem
    leśny dziadku.

    WM

  • 30. Data: 2016-11-14 12:09:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Wańkowski napisał:
    >Wtedy kiedy wilgotność bezwzględna jest najwyższa, czyli musisz fest
    >nagrzać. Wszyztko jedno czym nagrzejesz, kaloryferami czy grzałką w
    >osuszaczu.

    Czekaj czekaj - to osuszacz.
    Jesli sie nie myle, to on ma w srodku chlodziarke, ktora obniza
    temperature powietrza, dzieki czemu wilgotnosc wzgledna przekraca 100%
    i nadmiar wody
    sie skrapla i mozna wylac do kanalizacji (albo dac zonie do zelazka).

    I jak sie potem podgrzeje do pierwotnej temperatury, to wody w
    powietrzu bedzie mniej bylo na wlocie.
    A jak sie jeszcze powietrze podgrzeje , to procentow bedzie jeszcze
    mniej.

    Jak tylko podgrzejesz, to procenty owszem, spadna, ale bezwgledna
    wilgotnosc taka sama.
    Grozi skropleniem na zimniejszych czesciach pomieszczenia.

    J.