  • Data: 2015-03-01 13:21:32
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Acha. A gdzie metoda? Komu zabieramy kasę bo mniej będzie w budżecie?
    > Jesteś kolejny krótkowzroczny hejter.

    Krótkowzroczny jest ten co nie widzi że system się sypie i trzeba coś
    zrobić. Fakt na początek kasy będzie mniej ale potem to się zwróci.
    Tylko trzeba mieć jaja.
    A teraz trudne pytanie:
    Skoro takie masowe zadłużanie państwa jest dobre i normalne. Tak głoszą
    rządzące czynniki. Swoją drogo to jakiś fenomen jest :-)
    To dlaczego by się nie zadłużyć żeby potem się odgryźć.
    Przecież to jest normalne działanie zgodne z prawidłami ekonomicznymi.
    Co stoi na przeszkodzie?
    Bylejakość władzy? Chęć tylko dotrwania do wyborów a w międzyczasie
    nachapanie rodziny i znajomych?
    Czy przeszkodą jest coś innego? Zakaz z międzynarodowych korporacji i
    spekulantów? Mafia finansowanie nie pozwala bo jeszcze nie wydoiła swojego?

    Dlaczego stopniowe wprowadzanie takiego planu nie jest możliwe?
    Dlaczego nie można tego nawet próbować drobnymi kroczkami ewolucyjnie
    zrobić?

    Wiem... Dostanę odpowiedź w stylu nie bo nie.

    Który z potencjalnych kandydatów na prezydenta (w końcu kampania nie?:-)
    ) miałby chociaż trochę odwagi żeby zacząć działać???