    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <54f1ae5d$0$2188$65785112@news.neostrada.pl> <md2l69$kh0$1@dont-email.me>
    <md3jo2$jmc$1@node1.news.atman.pl> <md3snh$tg5$1@node1.news.atman.pl>
    <md3tdl$u84$1@node1.news.atman.pl> <md3v94$55d$1@node2.news.atman.pl>
    <54f590e8$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <md43vt$afv$1@node2.news.atman.pl>
    <54f59598$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>
    <md461l$cem$1@node2.news.atman.pl>
    <54f5a47a$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
    <md4aa9$gnn$1@node2.news.atman.pl>
    <54f5b194$0$15053$65785112@news.neostrada.pl>
    <md4cha$f7c$1@node1.news.atman.pl>
    <54f5b8ec$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
    <md4dqb$ghq$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Date: Tue, 3 Mar 2015 16:59:37 +0100

    news:md4dqb$ghq$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Nie to my tak chcemy - to my obywatele chcemy aby w naszym imieniu
    > rządzili nasi przedstawiciele po prostu nas jest już trochę za dużo na
    > demokrację bezpośrednią i zgromadzenia były by logistycznie bardzo trudne
    > i czasochłonne.

    50% nie chodzi na wybory. Wielu na znak protestu. Poza tym rząd w demokracji
    to władza ludu a nie nad ludem. Przedstawicielstwo obywateli dla obywateli.

    > A niby to dlaczego? My obywatele nie oczekujemy tego by rząd dawał pracę.
    > Wręcz przeciwnie my oczekujemy by rząd się nie wtrącał i zajął się swoją
    > rolą to jest stróża nocnego.

    Skoro ingeruje na każdym kroku to niech bierze udział w tworzeniu pracy.
    > Nie wycinam - To Ty się zgubiłeś w wątku - mniej pisz a więcej czytaj to
    > nie będziesz miał takich problemów w przyszłości.

    Nie wycinaj w sensie dzielenia zdania.

    > Stworzył wystarczające.

    Tak. Około 750 szkół nauki jazdy padło po zmianie egzaminu teoretycznego na
    PJ!
    Teraz szykuje sie kolejna zmiana auta egzaminacyjnego. Kto z powodu spadku
    dochodów nie zarobił na nowe auto padnie jako następny.

    > Oczywiście te które są nie są idealne - np. ciągle mamy spore obciążenia
    > podatkowe ze względu na spory odsetek nierobów których utrzymujemy ale to
    > nie zmienia faktu że warunki są _wystarczające_, by w ciągu kilku lat
    > legalnie zostać milionerem.

    Albo żyjemy w innych światach albo powiedz co palisz. :-) Ach ten gus i
    cbos! Trzeba zostać np. menedżerem przy budowie stadionu narodowego by
    dostać milion albo pierwszy po prostu ukraść. Tylko dlaczego, jakiej
    dziedziny nie dotknąć, co jakiś czas media
    informują że Polska jest na samym końcu ue? W jakimś rankingu (mam gdzieś
    tabelę) jesteśmy między białorusią a bangladeszem.

    neelix