    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Date: Mon, 9 Mar 2015 12:55:20 +0100
    <md3jo2$jmc$1@node1.news.atman.pl> <md3snh$tg5$1@node1.news.atman.pl>
    <md3tdl$u84$1@node1.news.atman.pl> <md3v94$55d$1@node2.news.atman.pl>
    <54f590e8$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <md43vt$afv$1@node2.news.atman.pl>
    <54f59598$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>
    <md461l$cem$1@node2.news.atman.pl>
    <54f5a47a$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
    <md4aa9$gnn$1@node2.news.atman.pl>
    <54f5b194$0$15053$65785112@news.neostrada.pl>
    <md4cha$f7c$1@node1.news.atman.pl> <md4p9v$g4$1@node2.news.atman.pl>
    <md6gok$o9q$1@node2.news.atman.pl> <md7omm$48s$1@node2.news.atman.pl>
    <md9c4g$nhk$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1503060045110.3756@quad>
    <mdboi4$eti$1@node1.news.atman.pl> <Pine.WNT.4.64.1503061202020.444@quad>
    <mdc52m$suc$1@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1503072359400.3208@quad> <mdjoci$hf$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    dyskusyjnych:XnsA45870EB6F425budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...

    > Użytkownik Ergie e...@s...pl ...

    > Ale przeciez teraz tak jest.

    Teraz możesz też odmówić jeśli praca nie odpowiada Twoim kwalifikacjom.

    > Nawet nie wiem, czy potrzebne są trzy odmowy.
    > Pytanie tylko czy pracodawca pisze odmowa czy "nie chcemy zatrudnic".

    Ja się spotkałem z innym podejściem - dzień dobry ja wcale u państwa nie
    chcę pracować i przyszłam tylko po pieczątkę że byłam aby mi zasiłku nie
    cofnęli...

    > Oczywiście.
    > Ale u nas zasiłki tak niskie ze własciwie pomijalne.

    Sam zasiłek może i niski, ale darmowa służba zdrowia już nie. Jak ktoś ma
    małe dziecko to szybko przekonuje się do płacenia składek zamiast pracy na
    czarno :-)

    > :)
    > To nie az takie proste ale coś w tym jest.
    > Wyszło mi ze lepiej taniej zatrudnic i dowozic niz płacic odrobine wiecej.

    Ale oni _już_ płacą więcej niż lokalna konkurencja, a więc więcej niż
    wynosiły "rynkowe" stawki za taką pracę zanim się pojawili.

    Pozdrawiam
    Ergie