  • 61. Data: 2013-10-08 09:28:37
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-07 16:55, masti pisze:
    > uchwalone. OIDP w poprzednim było 1.3mld i nikt jakoś nie jęczał

    Bo jak się zrobiła taka wielka dziura (podobno celowo) to zaczęlismy
    wnikać o co tu chodzi. Zresztą nie takie "kfiatki" jeszcze wylazły.
    Dziwisz się?

  • 62. Data: 2013-10-08 09:35:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-06 22:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Zwracam też uwagę, że w przypadku Białego Boru pisałem o radarach
    > gminnych, które z ministrem finansów wiele wspólnego nie mają - to
    > sprawa lokalnego samorządu.

    Ma związek bo samorzady cienko przędą przez odgórne paranoiczne przepisy
    (ustalane również przez Vincenta).
    Dodaje się obowiązków a kasy już nie.
    Robią co mogą chłopaki. :-)

    I znowu te niedobre ludzie na dole co nie mogą pojąć geniuszu? :-)

  • 63. Data: 2013-10-08 13:16:36
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-10-08 01:25, anacron pisze:

    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/ciezarowka-
    z-ogranicznikiem-a-fotoradar-pokazal-ze-pedzila-155-
    km-h,356045.html

    > Mam.

    dla Artura to i tak będzie za mało, sypnij jeszcze tysiącem przykładów
    to może się przekona

    Łukasz

  • 64. Data: 2013-10-08 13:31:15
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-08 13:16, dddddddd pisze:

    z-ogranicznikiem-a-fotoradar-pokazal-ze-pedzila-155-
    km-h,356045.html

    > dla Artura to i tak będzie za mało, sypnij jeszcze tysiącem przykładów
    > to może się przekona

    Znajdź te tysiące przykładów, które by przeczyły temu co pisałem.
    Ten to tylko potwierdza.

  • 65. Data: 2013-10-08 14:30:44
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-10-08 13:31, Artur Maśląg pisze:

    z-ogranicznikiem-a-fotoradar-pokazal-ze-pedzila-155-
    km-h,356045.html

    > Znajdź te tysiące przykładów, które by przeczyły temu co pisałem.
    > Ten to tylko potwierdza.

    "Dostalem zdjęcie, jechalem mercedesem atego, na wezwaniu 121 km/h,
    tacho w tym czasie zarejestrowalo 66 km/h, ale gdybym jechal osobowka i
    byl na wczasach, to po 3 tygodniach pewnie nie bylbym pewny tego ze nie
    jechalem tak szybko"

    "Grzegorz Puternicki, właściciel firmy transportowej, wlicza mandaty w
    koszty prowadzenia firmy. Dlatego, gdy dostał pocztą karę, nie zamierzał
    jej unikać. Zauważył jednak, że na druku widnieje zapis, że jego
    samochód przekroczył prędkość - gnał z 155 km/h na liczniku. "

    Jeśli widniałoby 90km/h (a mógł jechać wtedy np. 60km/h) to na pewno by
    się nie zorientował i zapłacił. Jak widzisz przeczy to temu o czym piszesz.

    Łukasz

  • 66. Data: 2013-10-08 14:41:26
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-08 14:30, dddddddd pisze:

> [...]
    > samochód przekroczył prędkość - gnał z 155 km/h na liczniku. "
    >
    > Jeśli widniałoby 90km/h (a mógł jechać wtedy np. 60km/h) to na pewno by

    Niestety nie masz żadnym dowodów (ani przykładów) na błędną pracę
    systemu w tym zakresie.

    > Jak widzisz przeczy to temu o czym piszesz.

    Niestety wszystkie te przypadki potwierdzają to co pisałem - ewentualne
    błędy łatwo się wyjaśnia, a te się rzadko trafiają.

  • 67. Data: 2013-10-08 15:24:45
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-10-08 14:41, Artur Maśląg pisze:

    > Niestety nie masz żadnym dowodów (ani przykładów) na błędną pracę
    > systemu w tym zakresie.

    znaczy co - chcesz dowód z prędkością dokładnie 90km/h? dowód na inną
    prędkość (155km/h, 121km/h) masz powyżej - dopiero jak dostaniesz dowód
    na każdą prędkość z przedziału 0-300km/h to uwierzysz?
    Jeśli przeczytasz tekst ze zrozumieniem to dojdziesz do wniosku że gość
    mandat 90km/h zapłaci i o nic nie zapyta, a my się takim błędzie systemu
    nie dowiemy - bo ślepo wierzy systemowi, dopiero jak dostał nierealny
    mandat to się zorientował że go system w chuja robi. I nie on jeden może
    się dać tak zrobić w chuja, jeśli zdjęcia nie będą przychodzić...

    Łukasz

  • 68. Data: 2013-10-08 17:21:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-08 15:24, dddddddd pisze:

    > znaczy co - chcesz dowód z prędkością dokładnie 90km/h?

    Nie - skąd ten pomysł?

    > dowód na inną
    > prędkość (155km/h, 121km/h) masz powyżej - dopiero jak dostaniesz dowód
    > na każdą prędkość z przedziału 0-300km/h to uwierzysz?

    A czego to jest dowód? Wcześniej próbowałeś udowadniać (co się zresztą
    nie udało), że detekcja tablic daje dużo błędnych wyników i wiele osób
    może dostać mandat nie za swoją jazdę. Teraz próbujesz udowodnić, że
    to urządzenia pomiarowe podają błędne dane, a tego również się nie
    udało udowodnić, ponieważ w tych materiałach nie podano informacji
    czy ktoś w ogóle sprawdzał poprawność detekcji pojazdu z zanotowanym
    wykroczeniem. Ot parę medialnych doniesień. Dodatkowo cały czas kręcisz
    się w kółko twierdząc, że ja niby napisałem, że system się nie myli.
    Tymczasem napisałem, że system może generować pewien margines błędów,
    ale się banalnie wyjaśnia.

    > Jeśli przeczytasz tekst ze zrozumieniem to dojdziesz do wniosku że gość

    Jeżeli przeczytasz tekst ze zrozumieniem to być może dojdziesz do
    wniosku, że jedyne co podano w materiale to prędkość. No, jest jeszcze
    jedna ciekawostka :)

    > mandat 90km/h zapłaci i o nic nie zapyta, a my się takim błędzie systemu
    > nie dowiemy - bo ślepo wierzy systemowi, dopiero jak dostał nierealny
    > mandat to się zorientował że go system w chuja robi.

    Łykasz jak młody pelikan - biedny i uczciwy właściciel i ta zła ITD.
    Najlepsze jest to, że nie ma słowa wyjaśnienia dlaczego tak się stało,
    są za to super teorie o szybko jeżdżących motocyklach itd.

    > I nie on jeden może
    > się dać tak zrobić w chuja, jeśli zdjęcia nie będą przychodzić...

    Jak ktoś łamie przepisy i ma tego świadomość to być może trafi kiedyś
    na błąd systemu, który spowoduje, że zapłaci nie za swoje wykroczenie,
    a może za swoje (tylko nikt go nie złapał), dobrowolnie. Jak szansa
    istnieje - w końcu w totka też ludzie trafiają. W takim przypadku
    nawet zdjęcie nie pomoże - w innych sprawę się łatwo wyjaśni bez
    zdjęcia, czego nawet ten materiał jest dowodem.

  • 69. Data: 2013-10-08 17:57:47
    Temat: Re: Oto dwóch kretynów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-08 08:45, Czesław Wiśniak pisze:

    > Fakty są takie, że obydwaj jesteście mocno pojebani. Jeden kretyn
    > większy od drugiego.
    > Spotkajcie się gdzieś w terenie i wtedy rozstrzygnijcie kto ma rację
    > zamiast pieprzyć bez sensu :)

    Ja już dawno zajarzyłem że jak tylko z Maslągiem zaczniesz, to jedziesz
    w klimatach: banialuki, bzdury, farmazony, głupstwa, niedorzeczności,
    nonsensy, majaczenie, idiotyzmy, bzdety, bełkotanie... Bo nic innego i
    konkretnego po nim się nie spodziewam. Ale fakt, wystarczy już tego :)
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 70. Data: 2013-10-08 20:04:33
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-10-08 17:21, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > się w kółko twierdząc, że ja niby napisałem, że system się nie myli.
    > Tymczasem napisałem, że system może generować pewien margines błędów,

    jeszcze raz cytat:
> [...]

    tacho w tym czasie zarejestrowalo 66 km/h, ale gdybym jechal osobowka i
    byl na wczasach, to po 3 tygodniach pewnie nie bylbym pewny tego ze nie

    dla mnie to oznacza tyle: przychodzi mu mandat za 90km/h to go płaci i
    nie dochodzi do tego czy system się pomylił czy nie (bo wyjaśnianie tego
    przyniesie mu wymierne straty materialne*). Pewnie nawet ciężko byłoby
    mu do tego dojść. Banalne do wyjaśnienia jest to dla garstki osób które
    nie mają nic innego na głowie i zapamiętują co i kiedy robili. Np. moja
    córka ma od niedawna zajęcia dodatkowe w poniedziałki i środy. W jeden
    dzień na 16:00, w drugi na 17:00. Wczoraj się chyba pół godziny
    zastanawiałem czy w poniedziałki to było na 16 czy 17 - bo nie pamiętam
    czy w zeszłym tygodniu zdążyłem na jej zajęcia w poniedziałek czy w
    środę i ciężko mi było sobie przypomnieć co robiłem w te dni wcześniej.

    *-bo musi na to przeznaczyć czas. Miałem podobną sytuację z ViaAuto, nie
    chce mi się rozpisywać, ale szkoda mi było czasu na pisanie kolejnej
    reklamacji (bo musiałem zapłacić za przejazd pomimo posiadania
    urządzenia) i stanie w kolejkach na poczcie- urządzenia 'wyrzuciłem do
    śmietnika' i na złość systemowi płacę kartą kredytową :)

    > Jak ktoś łamie przepisy i ma tego świadomość to być może trafi kiedyś
    > na błąd systemu, który spowoduje, że zapłaci nie za swoje wykroczenie,
    > a może za swoje (tylko nikt go nie złapał), dobrowolnie.

    tylko po co cała ta farsa z FR, wystarczy losowo wybranym osobom wysyłać
    mandaty.
    To na służbach istnieje obowiązek udowodnienia winy, a nie odwrotnie.

    Kto jest bez wykroczenia niechaj pierwszy rzuci kluczyki...

    Łukasz