  • Data: 2018-06-22 13:52:27
    Temat: Re: Ożywiam stare żele...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:pgifr6$8g5$1@node1.news.atman.pl...

    > Prawie każdy skup złomu skupuje akumulatory.

    A to OK, to gdzieś wyskoczę./

    > Jeśli dobrze kojarzę Twoje miejsce zamieszkania, to z dobrym dojazdem
    > będzie Czapelska 33.

    Dobrze kojarzysz, 15-20 minut piechotą, a autobusem... Powiedzmy, jak w
    dowcipie - piechotą kwadrans, autobusem pół godziny. Dlaczego? Bo autobus
    przyjedzie za 20 minut :)

    > http://www.skupzlomu.waw.pl/
    >

    > Jakiego akumulatora potrzebujesz?

    ...tak 15-20 A, 7 Ah wygodny, ale na trochę za mało starczy i obawiam się,
    że byłby kolejnym do upalenia łącznika, optimum względem wygody, to tak
    12-15 Ah, ale nie wiem, czy nie za krótki na wyprawy w miejsca dalekie od
    prądu. W domu jako bufor, dający większy prąd, niż posiadany zasilacz.
    Optymalnym tak "na już" byłby aku 15 Ah, tyle ma pasujący mi rozmiarami
    złomek, do tego ma zaciski w miejsce "klem". Ale kupić będę mógł dopiero w
    przyszłym miesiącu, jak dostanę wypłatę. Potrzebuję aku, który wytrzyma
    jednostajne 10A od pełnego naładowania, do pełnego rozładowania. Oraz
    krótkotrwałe nawet 20A.

    To chyba pozbieram te złomki i wyskoczę na Czapelską, któregoś wolnego i
    pięknego dnia.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.