  • Data: 2016-05-04 14:18:32
    Temat: Re: PCB w małych seriach - gdzie?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm... A jeśli chodzi o ręczne wykonywanie płytek dwustronnych, to
    jakich wytycznych powinienem się trzymać?
    W przypadku jednostronnych bez większych problemów udawało mi się robić
    ścieżki o szerokości 10-12 milsów, bardzo ładnie wychodziły też pady pod
    obudowy LQFP i MLF. Dosyć często w swoich projektach wykorzystywałem
    małe elementy pasywne o rozmiarze 0402.

    Jeśli chciałbym wykonać płytkę dwustronną, to muszę stosować jakieś
    specjalne zabiegi? Wskazane jest na przykład stosowanie jakichś
    większych przelotek, czy standardowy rozmiar wybierany automatycznie
    przez Eagle'a będzie wystarczający?

    Chodzi mi o to, żeby jednak przed wysłaniem do fabryki spróbować zrobić
    to samodzielnie i zobaczyć, jak wyjdzie. Oczywiście zdaję sobie sprawę z
    tego, że w takim wypadku będę musiał zrezygnować z paru udogodnień, jak
    np. przelotek pod elementami.