  • Data: 2020-01-26 23:27:26
    Temat: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz napisał:

    > Mnie też właśnie dziwi, że w innych krajach to działa i jest komuś
    > przydatne. Może tam nie mają nolimitów za 5 euro i nie ma tam sytuacji,
    > że każdego żula stać na telefon z nielimitowanymi rozmowami?

    Skąd właściwie wiadomo, że jest komuś przydatne? Wiele lat temu British
    Telecom likwidował budki. Długo się z tym ociągali, bo wiadomo -- ta
    czerwona konstrukcja w krajobrazie Londynu była wartością samą w sobie.
    Ale nim zlikwidowali, podali przepływy finansowe. Było grubo poniżej
    jednego funta miesięcznie na jeden automat. Zaś co do żuli, wyobraźnia
    podpowiada mi różnie rzeczy, jakie mogą robić w takiej budce. Jednak
    żadna nie jest dzwonieniem z.

    --
    Jarek