  • Data: 2018-07-21 20:38:28
    Temat: Re: PII 350MHz i chipset 810
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2018 o 09:28, zhbick pisze:

    > Co ma swój minus w postaci takiej, że im karta starsza, tym droższa :)
    > Swojego Zotaca 1060 3GB kupiłem za 800 zł. W sklepie.
    > Ile kosztuje obecnie? :)

    Przecież cena kart graficznych nie ma nic wspólnego z wydajnością kart
    innych generacji. Nowe karty zużywają mniej prądu, więc są bardziej
    opłacalne do kopania krypto, co wykorzystują dystrybutorzy i handlarze
    windując ceny. Nie wiem ile dziś kosztuje 1060 3GB, ale jak tylko
    wejdzie nowa generacja to cena starej spadnie na pysk, bo poza złogami
    magazynowymi których już ani górnicy ani gracze nie kupią, rynek zaleją
    także karty pokoparkowe. Starsze karty są dziś w cenie tylko dlatego, że
    nowe są jeszcze droższe a do tego niedostępne, a nie dlatego że są stare.