  • Data: 2009-05-08 17:46:02
    Temat: Re: PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał
    > // 1 - SMS-y widmo.
    >
    > Co jakiś czas otrzymuję sms-a. To znaczy komórka tak się zachowuje. Sygnał
    > jak
    > przy odbiorze wiadomości, wibra tak samo.
    > Ale jak spojrzę na wyświetlacz to nic nie ma. Nic też nie ma w skrzynce
    > odbiorczej zarówno dla wiadomości tekstowych jak i MMS-ów.
    > MMS-y działają poprawnie więc to raczej nie jest wiadomość typu push.

    Stawiam, że jest to komunikat, który pojawia się na wyświetlaczu z
    informacją, że ktoś do Ciebie dzwonił gdy byłeś poza zasięgiem a Twój aparat
    nie obsługuje tego wyświetlania. Jest o tym napisane w opisie usługi.

    > // 2 - sztywne przekierowanie połączeń
    >
    > Tak, wiem, że pocztę głosową można ubić wklepując "##002#".
    > Problem właściwy dotyczy samego przekierowania.
    >
    > ustawienia / ustawienia połączeń / przekazuj kiedy zajęte / sprawdź stan
    > "aktywne dla: rozmowy telefoniczne, numer +48790998725"
    >
    > wybranie opcji
    > ustawienia / ustawienia połączeń / przekazuj kiedy zajęte / anuluj
    > nie przynosi żadnego efektu
    >
    > Google mówi, że to jest usługa "kto dzwonił, już w zasięgu, kto tam i
    > podobne".
    > W play24 nie widzę takich usług, jak to ubić?

    Usługi są - poczytaj na webie Play w dziale Usługi.

    Nie ma takiej potrzeby. Te numery pojawiły się IMO z wejściem BTS-ów UMTS,
    jako bajer. Zamiast sygnału zajętości teraz babeczka gada słodkim głosem, że
    abo jest zajęty. A żeby ją usłyszeć, należało nadać jej jakiś numer.

    > Generalnie problem dotyczy całego pakietu tego typu usług.
    >
    > Jak włączyć/wyłączyć w/w usługi w play?

    Wyłącznie przez BOK albo zgłoszeniem na www i z zarejestrowanego numeru -
    tylko, że kilka dni trzeba poczekać i nie ma pewności, że zadziała.
    Ja wyłączyłem "już w zasięgu" ale pierwszy test się nie powiódł. W razie
    czego będę reklamował i tyle.

    Maciek.