eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki › Re: PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
  • Data: 2009-05-09 09:51:08
    Temat: Re: PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał
    > > // 1 - SMS-y widmo.
    > >
    > > Co jakiś czas otrzymuję sms-a. To znaczy komórka tak się zachowuje. Sygnał
    > > jak
    > > przy odbiorze wiadomości, wibra tak samo.
    > > Ale jak spojrzę na wyświetlacz to nic nie ma. Nic też nie ma w skrzynce
    > > odbiorczej zarówno dla wiadomości tekstowych jak i MMS-ów.
    >
    > Stawiam, że jest to komunikat, który pojawia się na wyświetlaczu z
    > informacją, że ktoś do Ciebie dzwonił gdy byłeś poza zasięgiem a Twój aparat
    > nie obsługuje tego wyświetlania. Jest o tym napisane w opisie usługi.

    Trafiony zatopiony. Dziękuję bardzo.

    > > Google mówi, że to jest usługa "kto dzwonił, już w zasięgu, kto tam i
    > > podobne".
    > > Generalnie problem dotyczy całego pakietu tego typu usług.
    > >
    > > Jak włączyć/wyłączyć w/w usługi w play?
    >
    > Wyłącznie przez BOK albo zgłoszeniem na www i z zarejestrowanego numeru -
    > tylko, że kilka dni trzeba poczekać i nie ma pewności, że zadziała.
    > Ja wyłączyłem "już w zasięgu" ale pierwszy test się nie powiódł. W razie
    > czego będę reklamował i tyle.

    Telefon do BOK.
    Dla poczty głosowej dostałem kod ##002#. Do wyłączenia usług "już w zasięgu"
    oraz "informacja o próbie połączenia" kodów nie ma - nie dobrze.
    Niestety nie można tego wyłączyć "konsultantem" bez zarejestrowanej karty - to
    już fatalnie.
    Poczta głosowa wyłączona kodem, jednak w play24 po kilku dniach dalej wisi
    "aktywne" - sprawdzić dlaczego tak jest bez rejestracji nie da rady.

    Karty nie zarejestruję ze względu na obawę przed ofertami handlowymi i innym
    patałajstwem, który zostanie "wytargetowany" m.in. na podstawie wieku.

    ps.
    Czy to normalne, że połączenia z *500 lubią się rozłączać po stronie operatora?
    Niech zgadnę, do reklamacji potrzeba zarejestrowanej karty?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: