eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki › Re: PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
    Date: Sat, 09 May 2009 11:51:08 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 44
    Sender: k...@n...test.onet.pl
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <gu1r4s$no8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate1.test.onet.pl 1241862669 24242 213.180.130.17 (9 May 2009 09:51:09
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 May 2009 09:51:09 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.11.111.187, 192.168.243.159
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1b4) Gecko/20090423
    Firefox/3.5b4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:970425
    [ ukryj nagłówki ]

    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał
    > > // 1 - SMS-y widmo.
    > >
    > > Co jakiś czas otrzymuję sms-a. To znaczy komórka tak się zachowuje. Sygnał
    > > jak
    > > przy odbiorze wiadomości, wibra tak samo.
    > > Ale jak spojrzę na wyświetlacz to nic nie ma. Nic też nie ma w skrzynce
    > > odbiorczej zarówno dla wiadomości tekstowych jak i MMS-ów.
    >
    > Stawiam, że jest to komunikat, który pojawia się na wyświetlaczu z
    > informacją, że ktoś do Ciebie dzwonił gdy byłeś poza zasięgiem a Twój aparat
    > nie obsługuje tego wyświetlania. Jest o tym napisane w opisie usługi.

    Trafiony zatopiony. Dziękuję bardzo.

    > > Google mówi, że to jest usługa "kto dzwonił, już w zasięgu, kto tam i
    > > podobne".
    > > Generalnie problem dotyczy całego pakietu tego typu usług.
    > >
    > > Jak włączyć/wyłączyć w/w usługi w play?
    >
    > Wyłącznie przez BOK albo zgłoszeniem na www i z zarejestrowanego numeru -
    > tylko, że kilka dni trzeba poczekać i nie ma pewności, że zadziała.
    > Ja wyłączyłem "już w zasięgu" ale pierwszy test się nie powiódł. W razie
    > czego będę reklamował i tyle.

    Telefon do BOK.
    Dla poczty głosowej dostałem kod ##002#. Do wyłączenia usług "już w zasięgu"
    oraz "informacja o próbie połączenia" kodów nie ma - nie dobrze.
    Niestety nie można tego wyłączyć "konsultantem" bez zarejestrowanej karty - to
    już fatalnie.
    Poczta głosowa wyłączona kodem, jednak w play24 po kilku dniach dalej wisi
    "aktywne" - sprawdzić dlaczego tak jest bez rejestracji nie da rady.

    Karty nie zarejestruję ze względu na obawę przed ofertami handlowymi i innym
    patałajstwem, który zostanie "wytargetowany" m.in. na podstawie wieku.

    ps.
    Czy to normalne, że połączenia z *500 lubią się rozłączać po stronie operatora?
    Niech zgadnę, do reklamacji potrzeba zarejestrowanej karty?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: