    From: "Maciek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
    Date: Sat, 9 May 2009 13:12:07 +0200

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał

    > Niestety nie można tego wyłączyć "konsultantem" bez zarejestrowanej
    > karty - to
    > już fatalnie.
    > Poczta głosowa wyłączona kodem, jednak w play24 po kilku dniach dalej wisi
    > "aktywne" - sprawdzić dlaczego tak jest bez rejestracji nie da rady.

    Wymóg rejestracji staje się dla mnie zrozumiały. Zobacz co się dzieje po 16
    marca. Tłum rzucił się na Fresha. Zwyczajnie przestali się wyrabiać. A
    weryfikacja "albo jesteś naszym klientem albo testerem" jest w sumie
    słuszna. Popatrz też w ten sposób: dzwonię do BOK, przedstawiam się. I
    gostek już wie, że nie jestem dla niego ziom, tylko pan. I od razu czuje, że
    jest w pracy a nie na ławce pod blokiem. Naprawdę tak jest, a przynajmniej w
    moim przypadku ;)

    > Karty nie zarejestruję ze względu na obawę przed ofertami handlowymi i
    > innym
    > patałajstwem, który zostanie "wytargetowany" m.in. na podstawie wieku.

    Przecież dopiero podczas rejestracji możesz wyrazić wolę "żadnych pierdół
    sms-em". To nie jest widzimisię Play. Jeśli chcesz nie chcesz podpierając
    się ochroną danych osobowych, to logiczne jest, że operator musi wiedzieć,
    których konkretnie danych ma nie przetwarzać. Logiczne to jest, czy nie? :)
    A anonimowy tłumek zawsze będzie zasypywany reklamami proszku do prania i
    pikantych skrzydełek always :P

    *** Zauważ, że komunikaty na ekranie a nie sms-em (ktoś dzwonił) też mogą
    czemuś służyć - nie ma obawy o interpretację, nie ma problemów z
    podejrzeniami o przemycanie treści handlowych pod płaszczykiem "informacji
    technicznych od operatora" jak to robi Allegro, home.pl i parę innych firm.
    To jest naprawdę inna sieć komórkowa. Nie jest doskonała, usługi działają
    jak chcą, obsługa klienta powinna być lepsza (ja jako klient wiem więcej od
    kilkunastu konsultantów razem wziętych) ale dużych systemów nie buduje się 2
    ani 3 lata. To jest proces a nie jednorazowa akcja.***

    Obok są wątki o esach z Ery. Tam jest dopiero sieczka. Pomijając fakt, że
    nie powinienem dostać tego esa o TVP2, to mogliby go chociaż ztargetować. A
    tak, to ja nawet nie wiem co to jest Pola czy jakiś LUC. A moje pełne dane
    mają przecież w swojej bazie. I to mnie wkurza, że jestem traktowany jak
    gówniarz na wakacjach a nie sam fakt odebrania esa.

    > Czy to normalne, że połączenia z *500 lubią się rozłączać po stronie
    > operatora?

    A skąd pewność, że po stronie opa?

    > Niech zgadnę, do reklamacji potrzeba zarejestrowanej karty?

    Nie, połączenie z *500 jest płatne 1 zł ;)))

    Maciek