  • Data: 2018-12-23 22:12:25
    Temat: Re: POTS to dziś w większości już VoIP?
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    Dwa faksy podczas transmisji to też dwa modemy połączone ze sobą, a po VOIP hulają
    jak miło (np. po UPC) 33600 bps.
    Kwestia protokołów.
    I może odległości do najbliższych punktów styku z POTS.
    A i leci to po kodeku głosowym (G.711 bez kompresji ?), a nie po specjalnym faksowym
    (T.38 - przynajmniej oficjalnie
    nieimplementowany, choć tak naprawdę to nie wiadomo do końca).
    Dajesz radę wymusić G.711 w swoich modemach?

    -----
    > nie da się na VoIP połączyć modemów :(
    > tzn. robiłem testy na różnych ustawieniach bramek i jedyne co udało mi się połączyć
    to na chwilę na 1200bps ale i tak rwało na