    Subject: Re: POpularność języków programowania ??
    Newsgroups: pl.comp.programming
    <qlja06$lb9$1@dont-email.me> <5d7e561a$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <qlllit$t7t$1@dont-email.me>
    <5d7eb929$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5d835054$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <qm5o8c$6mr$1@news.icm.edu.pl>
    <5d867c27$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <qm5va9$c07$1@dont-email.me> <5d86b148$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <qm7c3j$pl6$1@dont-email.me> <5dcedb87$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <qqn2fv$a99$1@dont-email.me>
    From: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>
    Date: Tue, 19 Nov 2019 17:18:29 +0100

    W dniu 15.11.2019 o 21:40, heby pisze:

    > Wyssałem z palca. Możliwe że pomyliłem się o całe 100%.
    Pewne, ze pomyliłeś się o znacznie więcej zer w tych procentach.

    > To tylko subiektywna obserwacja. Niewykluczone że gdzieś tam istnieje
    > paralerny wszechświat gdzie czas zatrzymał się w 2000 roku albo w wątku
    > z przed miesiąca. Pozdrów wszystkich.
    Ale po co mam ich pozdrawiać?
    To ty zaklinasz rzeczywistość.
    A to wygląda inaczej np. w Brazylii.
    Tak wiem, to egzotyka i co to kogo w czym oni w tej Brazylii piszą
    dlaczego w Delphi, debile normalnie... ;-)

    > A co jeszcze jest? AI potrzebuje troche pomęczyć ostatnio i OpenCLa.
    > Jest coś?
    Coś się znajdzie.
    Ale dla ciebie lepiej by było zrobić to w Pythonie, a ten sobie z Delphi
    umie rozmawiać dwukierunkowo.

    > Bardzo kiepsko się oglada wyniki w konsoli, ale co kto lubi.
    Ja używam okienek, no wiesz np. Azure Data Studio.

    > O dzięki, widzę że niesiesz kaganek oświaty dla usenetowych tępaków.
    Z przyzwyczajenia...

    > To się chwali.
    Na to nie liczę.

    > Jeszcze by ktoś pomyślał że nie rozumiesz co to jest widok
    > na db w Delphi, ale na szczęscie rozjasniłeś.
    Nie ktoś, tylko ty.
    Bo wszyscy, którzy używają Delphi nie powiedzą inaczej jak "dbgrid" lub
    "grid".
    Tylko ty mówisz "widok na db", co ja rozumiem dosłownie...

    A to oznacza jedno - ty nie znasz Delphi :)

    > Taki CRUD na ten przykład, kłamią na wikipedii że:
    >
    > CRUD is also sometimes used to describe user interface conventions that
    > facilitate viewing, searching, and changing information;
    Dokładnie, eż tak się to określa i nic nie kłamią.

    > Viewing. Tak, zdecydowanie kłamią. Do oglądania danych w bazach przeciez
    > "SELECT * FROM faktury" jest.
    Nie, select służy do wybierania danych.
    Można je potem oczywiście obejrzeć, ale można je i dalej przetwarzać
    innym poleceniem (np. update) w bazie danych.

    I tak, Delphi ogrania całego CRUD (nie tylko Retrieve) tak o, z
    automatu. Od zawsze.

    Widzisz, jak ty mało wiesz ;-)

    > Gdzieżbym śmiał. Zdecydowało się samo około 2005 roku a to i tak jest
    > naciągane. Jak już wasz wszechświat osiągnie tę datę to dobrze jak byś
    > był przygotowany na zmiany.
    Dzięki za troskę, ale niepotrzebnie się martwisz. Obawiam się, że jestem
    dobrze przygotowany na zmiany ;-)

    --
    wloochacz