  • 1. Data: 2017-12-08 22:23:25
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Dec 2017 09:12:50 -0800 (PST), Budyń

    > owszem - ale go nie zastępuje. Prosty rolnik gdy wychowa swoje dziecko
    > na prostego, uczciwego rolnika nie jest w swoim procesie wychowawczym
    > gorszy niż ty. Nawet jesli nie umie tego tak nazwac.

    To ty stwierdziłeś że zajęcia EDUKACYJNE to tylko wykształcenie, a nie ja.
    Ja twierdzę, że zajęcia dodatkowe, patrz podane za przykład zajęcia
    teatralne, ale także językowe w grupie, jak i zwykłe sportowe, KSZTAŁTUJĄ
    dziecko, niekoniecznie tylko samą czystą wiedzą.

    Dla przykładu, możę nie czytaj, moje dziecko zażyczyło sobie ostatnio,
    żebym znalazł zajęcia z KALIGRAII! Wg ciebie pewnie zbrodnią by było nawet
    podjąć poszukiwania.

    > ty sie z żoną skonsultuj czy ta grupa zastępuje rodzeństwo.

    Nie odwracaj kota ogonem. Stwierdziłeś, że moje dziecko, jako jedynak, jest
    OGRANICZONE W ROZWOJU, bo nie ma w domu komapana w postaci drugiego (lub
    więcej) dziecka.

    Pytam się zatem co moje dziecko robi np. na zajęciach teatralnych i czy
    przypadkiem tobie się nie wydaje, że tam się spotyka z gołębiami, gruchając
    do nich przez półtorej godziny...

    Ponownie, na zajęciach dodatkowych, poza nauczycielem, aktorem, są INNE
    DZIECI, głównie raczej te z predyspozycjami w kierunku prowadzonych zajęć.
    Te dzieci mają wspólny punkt zainteresowania, uczą się ról (zatem rozwijają
    pamięć), uczą się grać, uczą się współpracy ze sobą jak i interakcji z
    widzami (co wg mnie pomoże także później w życiu nawet jeśli aktorami nie
    zostaną, podobnie jak gra na instrumencie muzycznym rozwija i daje
    rezultaty także w innych dziedzinach, a nie tylko w przypadku skończenia
    jako muzyk) -- i wg mojej bardzo skromnej "imbecylowskiej" opinii,
    rozwijają się dzięki temu znacznie lepiej niż np. egzystując z rodzeństwem
    (zazwyczaj w różnym wieku i często różnych zainteresowaniach).

    > jak oni ci pojechali imbecylem to myslalem ze przesadzają.

    Dlatego z tutejszą trójką drombo już od ponad dwóch lat nie dyskutuję, bo
    podobnie sobie lubią dorabiać co nie zostało napisane. Ale jak chcesz do
    nich dołączyć, to jest jeszcze miejsce.

    > Koniecznie mnie tez chcesz do takiej opinii przekonac?
    > Moze ty w ogóle nie rozumiesz koncepcji rodziny?

    Póki co to ty chcesz za wszelką cenę wykazać że mąż, żona i jedno dziecko
    (oraz pies?) to nie rodzina. Może jeszcze dodasz że to rodzina patologiczna
    i trzeba ich łamać kieratem, żeby sobie koniecznie kolejne wyklepali rok po
    roku...

    Podajesz argument z tyłka, że mało dzieci to minus na starość (no i
    oczywiście kolejny minus, bo mniej pracuje na emerytury), a ja się z tym
    nie zgadzam -- bo jak już słusznie zauważono, nie ilość ale jakość się
    liczy. Śmiem twierdzić, że jedno dziecko odpowiednio poprowadzone może
    zdziałać więcej niż pięć poprowadzonych przeciętnie.

    Niemniej jednak wcale nie wykluczam posiadania kolejnego dziecka -- przy
    czym nie będę tego realizować półśrodkami tylko dlatego, że wszyscy inni
    tak robią.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 2. Data: 2017-12-09 17:42:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Dec 2017 22:23:25 +0100, Myjk

    > [ciah]

    Coś mi klient zwariował, puścił dwa szkice i to jeszcze z odpowiedzią na
    niewłaściwą grupę. Cancel nie chce ich ruszyć. Przepraszam!

    --
    Pozdor
    Myjk