  • 1. Data: 2017-12-09 17:16:05
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Dec 2017 09:12:50 -0800 (PST), Budyń

    > owszem - ale go nie zastępuje. Prosty rolnik gdy wychowa swoje dziecko
    > na prostego, uczciwego rolnika nie jest w swoim procesie wychowawczym
    > gorszy niż ty. Nawet jesli nie umie tego tak nazwac.

    To ty "fałszywie" stwierdziłeś że zajęcia EDUKACYJNE to tylko
    wykształcenie, a nie ja. Ja twierdzę, że zajęcia dodatkowe, patrz podane
    za przykład zajęcia teatralne, ale także językowe w grupie rówieśników,
    czy zwykłe sportowe, KSZTAŁTUJĄ dziecko, niekoniecznie tylko pakując
    szeroko pojętą wiedzę.

    > ty sie z żoną skonsultuj czy ta grupa zastępuje rodzeństwo.

    Nie odwracaj kota ogonem. Stwierdziłeś, że moje dziecko, jako jedynak, jest
    OGRANICZONE W ROZWOJU, bo nie ma komapana w postaci drugiego (lub więcej)
    dziecka.

    Pytam się zatem co moje dziecko robi np. na zajęciach teatralnych i czy
    przypadkiem tobie się nie wydaje, że tam się spotyka z gołębiami,
    gruchając do nich przez półtorej godziny kiwając się z objawami choroby
    sierocej...

    Ponownie, na zajęciach dodatkowych, poza nauczycielem, aktorem, są INNE
    DZIECI, głównie raczej te z predyspozycjami w kierunku prowadzonych zajęć.
    Te dzieci mają wspólny punkt zainteresowania, uczą się ról (zatem
    rozwijają pamięć), uczą się grać, uczą się współpracy ze sobą jak i
    interakcji z widzami (co wg mnie pomoże także później w życiu nawet jeśli
    aktorami nie zostaną, podobnie jak gra na instrumencie muzycznym rozwija i
    daje rezultaty także w innych dziedzinach, a nie tylko w przypadku
    skończenia jako muzyk) -- i wg mojej bardzo skromnej "imbecylowskiej"
    opinii, rozwijają się dzięki temu znacznie lepiej niż np. egzystując z
    rodzeństwem (zazwyczaj w różnym wieku i często różnych zainteresowaniach).

    Moje dziecko chciałoby jeszcze wiele innych rzeczy robić (np. nauczyć się
    grać na gitarze czy poświęcić się pływaniu w takim stopniu jak tańcowi),
    ale *MY* _NIE_ _JESTEŚMY_ _W_ _STANIE_ tego ogarnąć CZASOWO i
    "zmęczeniowo".

    > jak oni ci pojechali imbecylem to myslalem ze przesadzają.

    Dlatego z tutejszą trójką drombo już od ponad dwóch lat nie dyskutuję, bo
    sobie bardzo lubią dorabiać co nie zostało napisane, a na temat czego nie
    mają zielonego pojęcia prócz swoich wybujałych wyobrażeń. Ale jak chcesz
    do nich dołączyć, to jest jeszcze miejsce.

    > Koniecznie mnie tez chcesz do takiej opinii przekonac?
    > Moze ty w ogóle nie rozumiesz koncepcji rodziny?

    Póki co ty chcesz za wszelką cenę wykazać że mąż, żona i jedno dziecko
    (oraz pies?) to nie rodzina. Może jeszcze dodasz że to rodzina
    patologiczna i trzeba ich łamać kieratem, żeby sobie koniecznie kolejne
    wyklepali i to niezwłocznie rok po roku...

    Podajesz argument z tyłka, że mało dzieci to minus na starość (no i
    oczywiście kolejny minus, bo mniej pracuje na emerytury), a ja się z tym
    nie zgadzam -- bo jak już słusznie zauważono, nie ilość ale jakość się
    liczy.

    Niemniej jednak, powtarzam, wcale nie wykluczam posiadania kolejnego
    dziecka -- przy czym nie będę tego realizować półśrodkami tylko dlatego,
    że wszyscy inni tak robią. Albowiem żeby wyłapać zalety i zainteresowania
    dziecka, trzeba "trochę" próbować i obserwować -- a na to jest potrzebny
    CZAS.

    --
    Pozdor
    Myjk